Οι παραδόσεις του ακριβοθώρητου Hyper-GT της McLaren στους εκλεκτούς πελάτες έχουν ξεκινήσει. Οι πρώτες μονάδες της εκθαμβωτικής Speedtail κυκλοφορούν στους δρόμους ανά την υφήλιο, με τους οδηγούς να απολαμβάνουν τις «εκρηκτικές» επιδόσεις του υπέροχου τετράτροχου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, ένας από αυτούς θα χρειαστεί να επιστρέψει άμεσα το αυτοκίνητο στο Woking. Ο Ιάπωνας ιδιοκτήτης – είναι κάτοχος και της Senna – θέλησε να τεστάρει την Speedtail στην πίστα Fuji Speedway, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα είχε υπολογίσει.

Σε μια στροφή έχασε τον έλεγχο του πανίσχυρου υβριδικού hypercar και κατέληξε στις προστατευτικές μπαριέρες. Η Speedtail υπέστη μεγάλες ζημιές, κυρίως στο εμπρός τμήμα. Ευτυχώς, τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός δεν έπαθαν το παραμικρό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε πως, το υπεραυτοκίνητο της McLaren θα παραχθεί σε μόλις 106 μονάδες και όλες έχουν προπωληθεί έναντι του ποσού των 2,2 εκατομμυρίων ευρώ.

Πρόκειται για ένα τριθέσιο Hyper-GT με άδεια χρήσης για κίνηση στον δημόσιο δρόμο. Τροφοδοτείται από υβριδικό σύνολο απόδοσης 1.070 ίππων και 1.150 Nm ροπής, με τη βελόνα του κοντέρ να τερματίζει στα 403 χλμ./ώρα.

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon μονοκόκ και ζυγίζει 1.430 κιλά χωρίς τα υγρά, ενώ το μήκος φθάνει τα 5.137 χλστ. Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο και οι συνεπιβάτες λίγο πιο πίσω και στο πλάι. Το δεύτερο και τρίτο κάθισμα είναι ενσωματωμένα στο monocoque, στην καμπίνα υπάρχουν πέντε οθόνες και το πάνελ με τους διακόπτες ελέγχου έχει τοποθετηθεί στην οροφή.

Τα ελαστικά έχουν εξελιχθεί από την Pirelli ειδικά για την Speedtail προκειμένου να ανταπεξέρχονται στις υψηλές πιέσεις. Τα φρένα είναι carbon κεραμικά και όλα σχεδόν τα τμήματα του αυτοκινήτου έχουν κατασκευαστεί από συνθετικά υλικά. 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης