Του Λουκά Παπαλάμπρου

Τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές τους ισχυρότερου μοντέλου που έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο του San Cesario Sul Panaro της Μόντενα ανακοίνωσε η ιταλική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για την Huayra Imola, μία νέα ειδική έκδοση του εμβληματικού hypercar που διακρίνεται για την άριστη αεροδυναμική, τις πρωτοποριακές τεχνολογίες και την υψηλή απόδοση. Το αριστούργημα του Horacio Pagani και των συνεργατών του αποτίνει φόρο τιμής στη φημισμένη ιταλική πίστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο φέρει το πιο ακραίο αεροδυναμικό πακέτο, κατασκευασμένο όλο από carbon – όπως και το αμάξωμα. Σύμφωνα με την Pagani, η αεροδυναμική του πλησιάζει σε μεγάλο βαθμό τα μονοθέσια της F1. Διαθέτει τέσσερα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, που βελτιώνουν τη ροή του αέρα προς κάθε κατεύθυνση, αλλά και τη στρεπτική ακαμψία.

Πατάει σε ημι-σλικ ελαστικά της Pirelli διαμέτρου 265/30/R20 εμπρός και 355/23/R21 πίσω, φοράει carbon δίσκους 398 και 380 χλστ. αντίστοιχα με τετραπίστονες δαγκάνες και εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Εντύπωση κάνει το χρώμα «Acquarello Light» του αμαξώματος. Χάρη στην ειδική επεξεργασία, είναι εξαιρετικά ανθεκτικό και παράλληλα εξοικονομεί 5 κιλά βάρους σε σχέση με τα συμβατικά χρώματα.

Για την κίνηση της Huayra Imola φροντίζει ο V12 6.0 twin turbo κινητήρας της AMG, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 839 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Το πανίσχυρο μοτέρ συνδυάζεται με επτάρι κιβώτιο της της Xtrac και ηλεκτρο-μηχανικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Πλήρως εξατομικευμένο είναι το εσωτερικό, με το βάρος του υπεραυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.246 κιλά. Η παραγωγή της Imola θα περιοριστεί στις 5 μονάδες, με την τιμή να ορίζεται στα 5 εκατομμύρια ευρώ χωρίς τους φόρους. Φυσικά, έχει κάνει ήδη sold out.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης