Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Δύο περίπου χρόνια μετά την παρθενική εμφάνιση του πρωτότυπου, η ιαπωνική φίρμα και η ιταλική Italdesign παρουσίασαν την πρώτη μονάδα παραγωγής του υπέροχου supercar.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κατασκευή του Nissan GT-R50 By Italdesign θα περιοριστεί στις 50 μονάδες, με το κόστος αγοράς να ορίζεται στα 990.000 ευρώ χωρίς τους φόρους κάθε χώρας. Το εκπληκτικό αυτό όχημα βασίζεται στο τελευταίας γενιάς Nismo. Έχει τροποποιηθεί πλήρως και τη δημιουργία του έχει αναλάβει η ιταλική εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι παραδόσεις προς τους τυχερούς ιδιοκτήτες θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2020. Οι πελάτες βρίσκονται ήδη στη διαδικασία εξατομίκευσης των συλλεκτικών αυτοκινήτων. Κάθε μονάδα θα είναι ξεχωριστή, με πολλά τμήματα να κατασκευάζονται χειροποίητα από εξειδικευμένους τεχνίτες.

Για την κίνηση του GT-R50 By Italdesign φροντίζει o συναρμολογημένος στο χέρι κινητήρας V638RETT 3.8 λίτρων, που για την περίσταση έχει τροποποιηθεί ειδικά από την NISMO και αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής.

Οι σμιλευμένες επιφάνειες, το επιθετικό καπό με τα στενά φωτιστικά σώματα, η χαμηλωμένη οροφή, οι αεροδυναμικοί καθρέπτες και το ιδιαίτερο πίσω τμήμα με την τεράστια ρυθμιζόμενη πτέρυγα, προκαλούν τον θαυμασμό.

Πίσω από τις αποκλειστικές ζάντες 21 ιντσών έχουν τοποθετηθεί carbon κεραμικοί δίσκοι με κόκκινες δαγκάνες, στην οροφή διακρίνεται το μεγάλο πτερύγιο, με τον διαχύτη να είναι από ανθρακονήματα.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση προέρχεται από τη Bilstein, τα φρένα της Brembo και τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Super Sport διαστάσεων 255/35 μπροστά και 285/30 πίσω.

Πλήρως ανανεωμένο είναι το εσωτερικό, με τους σχεδιαστές της Italdesign να επιλέγουν carbon αγωνιστικά καθίσματα και μεγάλη ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Το ταμπλό, η κονσόλα και οι πόρτες καλύπτονται από alcantara και ανθρακονήματα, ενώ δεν λείπουν τα διακοσμητικά σε απόχρωση χρυσού.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης