Υπάρχει ένα circuit στη Γερμανία όπου εξελίσσονται σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Η διαδρομή των 20,8 χιλιομέτρων είναι απίστευτα δύσκολη και απαιτητική, με οδηγούς και μηχανές να ξεπερνούν τα όρια των αντοχών τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πίστα του Nurburgring αποτελεί τον «ναό» των κατασκευαστών. Τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί στη μάχη για την επίτευξη του ρεκόρ γύρου, με τις περισσότερες εταιρείες να λαμβάνουν μέρος σε αυτήν την άτυπη κόντρα, είτε μιλάμε για supercars, είτε για SUV, είτε για sportcars.

Πολλές από τις δοκιμές του νέου Supra πραγματοποιήθηκαν στην «Πράσινη Κόλαση», με τους σχεδιαστές του Toyota να εμπνέονται από το εσάκι στο σημείο Wehrseifen.

Όπως έγινε γνωστό, το σχήμα του πρώτου γράμματος «S» στο όνομα του μοντέλου είναι ακριβώς ίδιο με το σχήμα της διαδρομής στο συγκεκριμένο σημείο του Ring.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε ότι το sportcar αναπτύχθηκε από το αγωνιστικό τμήμα Toyota Gazoo Racing, γι’ αυτό και η επίσημη ονομασία είναι GR Supra. Πατάει στο ίδιο πάτωμα με την BMW Ζ4, το βάρος ξεπερνά τα 1.540 κιλά και η κατανομή μεταξύ των δύο αξόνων είναι στο 50:50.

Τροφοδοτείται από τον εξακύλινδρο 3.0 twin-scroll turbo απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του paddles στο τιμόνι, σύστημα launch control για καλύτερες επιταχύνσεις και τα προγράμματα Normal και Sport. Για τα 0-100 απαιτούνται μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης