Η βρετανική φίρμα παρουσίασε το ανανεωμένο Range Rover Evoque, ένα από τα πιο ελκυστικά crossover της αγοράς και το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο παραγωγής της γκάμας της, όπως το χαρακτήρισε η ίδια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ντεμπούτο του μοντέλου θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης, την επόμενη εβδομάδα, με την Land Rover να αναφέρει πως οι τιμές του θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, με αυτές του προκατόχου. Αισθητικά, ξεχωρίζει από το νέο εμπρόσθιο τμήμα, με το μεγαλύτερο προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα, τα ενεργά LED φώτα, την πίσω πτέρυγα και τις ζάντες αλουμινίου, να ενισχύουν το δυναμισμό του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί νέες επενδύσεις και πλαίσια στις πόρτες, το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την οθόνη αφής 8 ιντσών, καθώς και η νέα οθόνη πληροφοριών TFT στα όργανα ελέγχου. Το σύστημα ATPC (All-Terrain Progress Control), που ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και αυξάνει τις off-road δυνατότητες, είναι στο βασικό εξοπλισμό, με την εταιρεία να προσθέτει στα έξτρα μια σειρά συστημάτων ασφαλείας, όπως αυτό του φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης και της αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα μηχανικά μέρη, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο καινούργιος αλουμινένιος κινητήρας ingenium TD4 2.0 turbodiesel, απόδοσης 150 και 180 ίππων. Η πρώτη έκδοση εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 109 γρ./χλμ., και η δεύτερη 4,8 λτ./100 χλμ. και 125 γρ./χλμ., αντίστοιχα.

Επίσης, προστίθεται και ο δίλιτρος βενζίνης Si4 με τους 240 ίππους, με την κίνηση να περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων της ZF. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών εξοπλιστικών εκδόσεων (SE, HSE Dynamic και Autobiography), με τις παραγγελίες να ξεκινούν αμέσως μετά την έκθεση της Γενεύης.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης