Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία βελτιώνει το fun to drive μοντέλο της, ανεβάζοντας ένα ακόμη επίπεδο την οδηγική του συμπεριφορά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αναβαθμισμένο Mazda αποκτά αρκετές προσθήκες στο εξοπλιστικό πακέτο, στο στιλιστικό αλλά και στον τομέα της ανάρτησης. Παράλληλα υπάρχει διαθέσιμη και μία νέα ειδική έκδοση 990S, όπου το νούμερο αντικατοπτρίζει το συνολικό βάρος του μοντέλου. 990 κιλά λοιπόν για μία έκδοση που κατάφερε να «κόψει» βάρος από δεκάδες σημεία όπως οι ελαφρύτερες 16άρες ζάντες (800 γραμμάρια μείων από κάθε τροχό) και που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, προοριζόμενη αρχικά για την εγχώρια αγορά

Η νέα ανάρτηση με Kinematic Posture Control αποτελεί την μεγαλύτερη προσθήκη

Το νέο ΜΧ-5 σε όλες τις εκδόσεις του θα εξοπλίζεται με το σύστημα Kinematic Posture Control, το οποίο είναι σε θέση να υπολογίζει σε real time τις συνθήκες περιστροφής των πίσω τροχών και να επεμβαίνει αναλόγως.  Το σύστημα υπολογίζει την διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους πίσω τροχούς και φρενάρει αυτόματα τον εσωτερικό τροχό σε κάθε στροφή βελτιώνοντας σημαντικά την συμπεριφορά του. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον ο οδηγός θα έχει στα χέρια του ένα ακόμη πιο απολαυστικό σύνολο το οποίο έχει καλύτερες αντιδράσεις κατά τις στροφές, ενώ παράλληλα το ίδιο σύστημα είναι σε θέση να βελτιώνει τη στάση του αμαξώματος κατά το έντονο φρενάρισμα, με καλύτερη κατανομή του βάρους. Για την ώρα οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Ιαπωνική αγορά από τα μέσα Ιανουαρίου, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα πότε θα ανοίξει το βιβλίο των παραγγελιών για την Ευρώπη. 

 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης