Το Ford Puma αγρίεψε

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2019, 17:29
Το Ford Puma αγρίεψε

Την κορυφαία έκδοση του καινούργιου crossover μοντέλου της γκάμας της, ένα αυτοκίνητο που διακρίνεται για τα αποκλειστικά στοιχεία, τον πλούσιο εξοπλισμό, τις προηγμένες τεχνολογίες και την περιπετειώδη εμφάνιση, παρουσίασε η Ford.

H νέα έκδοση του Puma ονομάζεται Titanium X εξοπλίζεται με ζάντες 18 ιντσών, φέρει γυαλιστερά μαύρα φινιρίσματα στην κυψελοειδή μάσκα, στοιχεία χρωμίου στις πλαϊνές ποδιές και μεταλλικά γκρι ένθετα σε διαχύτη και ποδιά. Οι θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος περιλαμβάνουν ενσωματωμένα φλας και ειδικό φωτισμό υποδοχής  των επιβατών, που φωτίζουν το σημείο εισόδου στο έδαφος με το άνοιγμα της πόρτας.

Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο της Ford που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων για εύκολη αφαίρεση και πλύσιμο, καθώς και καθίσματα με λειτουργία οσφυϊκού μασάζ τριών επιπέδων. Επίσης, ενσωματώνει τεχνολογίες που συνήθως αποτελούν προνόμιο μεγάλων, πολυτελών οχημάτων, όπως πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία και ηχοσύστημα της B&O.

Στην καμπίνα, ξεχωρίζουν το δερμάτινο τιμόνι, οι ξύλινες επενδύσεις και τα κομψά υφάσματα. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπουν το σύστημα πολυμέσων με τη μεγάλη οθόνη και συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, η βάση ασύρματης φόρτισης του smartphone, οι δύο θύρες USB και ο διζωνικός κλματισμός.

Το πορτμπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας με χωρητικότητα 456 λίτρων. Με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, το Puma μπορεί να φιλοξενήσει ένα κουτί μήκους 112 εκατοστών, πλάτους 97 εκ. και ύψους 43 εκ., ενώ χάρη στο MegaBox προσφέρει ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο στον οποίο μπορούν άνετα να μεταφερθούν δύο τσάντες του γκολφ σε κάθετη θέση.

Για την κίνηση φροντίζει ο 1.0 EcoBoost κινητήρα με τεχνολογία ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας, βελτιώνοντας την απόδοση έως 9%.

Οι στάνταρ τεχνολογίες υποστήριξης και υποβοήθησης του οδηγού, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, το «Lane-Keeping System» το οποίο αναγνωρίζει πού τελειώνει ο δρόμος και αρχίζει το πεζοδρόμιο ή το γρασίδι αποτρέποντας την έξοδο του οχήματος από το δρόμο, καθώς και το «Pre-Collision Assist» με «Pedestrian Detection» που ανιχνεύει πεζούς και βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν τη σύγκρουση.

Επίσης, προσφέρονται τα συστήματα «Adaptive Cruise Control» με Stop & Go, «Speed Sign Recognition», «Lane Centring» και «Local Hazard Information». Το τελευταίο υποστηρίζεται από το ενσωματωμένο μόντεμ «FordPass Connect», ενημερώνοντας τους οδηγούς για επικίνδυνες καταστάσεις στον δρόμο, ακόμη κι αν αυτές δεν είναι ορατές, εξαιτίας της ύπαρξης στροφών ή παρουσίας άλλων οχημάτων.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2019, 17:29