Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η Ford αναβάθμισε το δημοφιλές hatchback, πρόσθεσε σε όλες τις εκδόσεις του 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα ήπιο υβριδικό σύστημα, καθώς και νέες τεχνολογίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Focus ενσωματώνει πλέον το mild hybrid σύστημα με την ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα και την αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω της διαρκούς συνεργασίας του με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή επιπλέον ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, αλλά και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Προσφέρει επιπλέον ροπή έως 24 Nm και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως 17% στην έκδοση με τους 155 ίππους. Την ίδια στιγμή, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 93 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο NEDC και στα 116 γρ./χλμ. με το WLTP.

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, στάνταρ μόντεμ FordPass Connect, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, σύστημα πλοήγησης με δυνατότητα φωνητικών εντολών και φυσικά την οθόνη αφής 8 ιντσών.

Τέλος, το Focus θα προσφέρεται και σε μία ακόμα εξοπλιστική έκδοση με την ονομασία Connected, ενώ τα ST-Line και Active διαθέτουν νέο βασικό εξοπλισμό, που περιλαμβάνει Dual Zone Electronic Automatic Temperature Control, μεσαίο καθρέπτη με λειτουργία αυτόματης σκίασης, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης