Τη δυνατότητα να δοκιμάζουν οι καταναλωτές το αυτοκίνητο που τους ενδιαφέρει από το καναπέ του σπιτιού τους θα προσφέρει στο μέλλον η Ford χάρη σε μια πρωτοποριακή τεχνολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ford σκοπεύει να ενσωματώσει την εικονική πραγματικότητα στις υπηρεσίες της προς τους πελάτες, αλλάζοντας εκ βάθρων την εμπειρία αγοράς και δίνοντας μια νέα διάσταση στον τρόπο δειγματισμού ή τη δοκιμή νέων μοντέλων. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Jeffrey Nowak, global digital experience chief, της Ford Motor: «Φανταστείτε κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα SUV, να βιώνει την εμπειρία οδήγησης στους αμμόλοφους στην έρημο, χωρίς καν να σηκωθεί από τον καναπέ του. Παρομοίως, όσοι ψάχνουν ένα αυτοκίνητο πόλης μπορούν από το σπίτι, φορώντας τις πιτζάμες τους, να κάνουν τη διαδρομή για το σχολείο σε ώρα αιχμής, αφού έχουν βάλει τα παιδιά για ύπνο».

«Οραματιζόμαστε την ημέρα που ο πελάτης θα μπορεί να εντοπίζει το μοντέλο για το οποίο ενδιαφέρεται – από το χρώμα μέχρι το ακριβές φινίρισμα εσωτερικού- και να επιλέγει την ώρα και το μέρος που επιθυμεί την προσομοίωση. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες» δήλωσε ο Nowak.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ford διερευνά αυτήν τη στιγμή τις δυνατότητες μιας σειράς τεχνολογιών εικονικής (VR) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR), με ψηφιακά ολογράμματα που θα ενσωματώνονται στον πραγματικό κόσμο, ώστε την επόμενη δεκαετία ο κόσμος να μπορεί να έχει τη βιωματική εμπειρία ενός προϊόντος. Έτσι, οι καταναλωτές θα μπορούν να αποφασίζουν σε ελάχιστα λεπτά αν τους αρέσει ένα αυτοκίνητο.

Δείτε εδώ όλα τα νέα μοντέλα της Ford


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης