Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι σχεδιαστικές επιλογές της BMW τα τελευταία χρόνια, έχουν «σηκώσει» αρκετή συζήτηση καθώς η γερμανική μάρκα τόλμησε κάτι το διαφορετικό. Μάλλον όμως όλα δείχνουν πως είναι έτοιμη για το επόμενο επιτυχημένο σχεδιαστικό της βήμα, σύμφωνα με δηλώσεις από τα πλέον επίσημα χείλη.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επικεφαλής σχεδιαστής της μάρκας, Adrian van Hooydonk, λέει στο TopGear ότι τα μελλοντικά οχήματα της BMW θα έχουν πιο καθαρή εμφάνιση και πιθανώς μικρότερες γρίλιες. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι η τωρινή σχεδίαση με τη θηριώδη μάσκα, έχει αποκτήσει και φανατικό κοινό με την βαυαρική εταιρία να σημειώνει 2.4 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως το 2022, και επιπλέον 177.000 M μοντέλα.

“Πιστεύουμε ότι στη δουλειά μας πρέπει να προσθέτουμε συνεχώς νέα στοιχεία στο σχεδιασμό, δεν μπορούμε να επαναλαμβάνουμε συνεχώς αυτό που έχουμε. Μερικές φορές πρέπει να κάνουμε νέα πράγματα εάν θέλουμε να έχουμε επιτυχία σε 10 χρόνια”, δήλωσε ο van Hooydonk. Προσθέτει επίσης ότι η ομάδα σχεδιασμού έχει μια αρκετά σαφή ιδέα για το τι κάνει και ότι δεν πειραματίζεται ή ενώνει τυχαία πράγματα ώστε να δει τι κολλάει και που. “Είναι μια πολύ μελετημένη διαδικασία”, τόνισε.  

Όσον αφορά τη μεγάλη μάσκα που έχει μετατραπεί σε σήμα κατατεθέν της φίρμας, ο υπεύθυνος σχεδίασης πιστεύει ότι η μάρκα έχει κάνει τα πάντα, από κάθετη, πολύ λεπτή, μέχρι φαρδιά και πολύ χαμηλή, οπότε μπορεί ουσιαστικά να κάνει ό,τι θέλει από εδώ και πέρα, καθώς έχει αρκετή κληρονομιά για να το υποστηρίξει. Ωστόσο, όπως λέει ο ίδιος, είναι αναμενόμενη μια πιο καθαρή σχεδίαση:  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Νομίζω ότι στο μέλλον αυτό που θα είναι σημαντικό είναι ότι ο σχεδιασμός μας θα είναι πιο καθαρός και απλός. Θα σχεδιάζουμε τη μάσκα σύμφωνα με την αναλογία του συνολικού οχήματος ή ανάλογα με την έκφραση που θέλουμε να της δώσουμε”. 

Εσάς ποια είναι η γνώμη σας; Σας αρέσει η επιβλητική μπροστινή όψη της BMW ή θα προτιμούσατε κάτι πιο “απλό”;

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης