Στις αρχές του 2012, η γερμανική εταιρεία λάνσαρε στην αγορά ένα plug-in hybrid αυτοκίνητο, έχοντας ως στόχο να πουλήσει μόνο τον πρώτο χρόνο πάνω από 10.000 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εμπορική πορεία του Ampera δεν δικαίωσε τις προσδοκίες στην Ευρώπη, παρά τη σημαντική μείωση της τιμής και έτσι η εταιρεία, φαίνεται πως αποφάσισε να διακόψει την παραγωγή του μοντέλου.

Αν και δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, το γεγονός ότι το πρώτο πεντάμηνο του 2014, πουλήθηκαν μόλις 332 αυτοκίνητα σε όλες τις χώρες της Γηραιάς Ηπείρου, υποχρεώνει την Opel να το καταργήσει.
         

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης