Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η γαλλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα όλα τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του εμβληματικού μοντέλου, ανακοινώνοντας παράλληλα τον χρόνο έναρξης των παραγγελιών και των παραδόσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούριο C4 ακολουθεί μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία όσον αφορά στη σχεδίαση, συνδυάζοντας την κομψότητα ενός hatchback με τον δυναμισμό ενός SUV. Η σιλουέτα του είναι σαφώς πιο σύγχρονη και εκλεπτυσμένη, το αμάξωμα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις (μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.525 χλστ.), ενώ και η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί, φθάνοντας τα 15,6 εκατοστά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους, οι ποδιές στους προφυλακτήρες και τα Airbump στα μαρσπιέ προσδίδουν έναν περιπετειώδη αέρα στο αυτοκίνητο. Πατάει σε ζάντες έως και 18 ιντσών, φέρει φώτα ημέρας LED και προβολείς LED Vision, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μιας μεγάλης γκάμας μοντέρνων αποχρώσεων.

Ριζικά αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό τόσο από πλευράς ποιότητας όσο και τεχνολογιών. Οι Γάλλοι έχουν τοποθετήσει ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών συμβατή με όλες τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας που υποστηρίζει και φωνητικές εντολές, καθίσματα Advanced Comfort, θύρες USB Type-A και Type-C, καθώς και το ConnectedCam, ένα πρωτοποριακό σύστημα που καταγράφει βίντεο και φωτογραφίες μπροστά από το όχημα.

Σύμφωνα με τη Citroen, το C4 διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, 16 αποθηκευτικούς χώρους, διπλό πάτωμα στο πορτμπαγκάζ χωρητικότητας από 380 έως 1.250 λίτρα, θήκη ασύρματης φόρτισης smartphone και βάση για κινητά τηλέφωνα και tablet μπροστά από τον συνοδηγό.

Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης είναι πλήρες, περιλαμβάνοντας 20 τεχνολογίες. Μεταξύ αυτών είναι το αυτόματο φρενάρισμα, η κάμερα 360 μοιρών, το ενεργό cruise control, η ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 και η παρακολούθηση τυφλών γωνιών. 

Η ανάρτηση «Progressive Hydraulic Cushions» προσφέρει εξαιρετική άνεση σε όλες τις συνθήκες. Για την κίνηση φροντίζουν οι γνωστοί κινητήρες του ομίλου PSA. Στους βενζίνης συναντάμε τον 1.2 Puretech απόδοσης 100, 130 και 155 ίππων και στους diesel τον 1.5 BlueHDI με τους 110 και 130 ίππους. Τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο EAT8.

Το C4 είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με την ονομασία e-C4. Τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής, ο οποίος λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα και η αυτονομία, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, αγγίζει σε πραγματικές συνθήκες τα 350 χιλιόμετρα.

Φορτίζει μέσω ταχυφορτιστή DC ισχύος 100 kW σε ποσοστό 80% σε 30 λεπτά, από wallbox 32 Α αναπληρώνει όλη την ενέργεια σε 7,5 ώρες και από απλή οικιακή πρίζα 16 Α σε 15-24 ώρες.

Τα C4 και e-C4 θα λανσαριστούν στις αγορές της Ευρώπης στα τέλη του έτους, με τις παραγγελίες να ξεκινούν μέσα στο φθινόπωρο.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης