Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι το νέο crossover της Renault, ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά, ελκυστικά σχεδιαστικά, ευρύχωρα και πρακτικά μικρομεσαία αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Kadjar εκτός από τους αποδοτικούς κινητήρες ξεχωρίζει για την πλήρη σειρά συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Όλα ελέγχονται γρήγορα και εύκολα μέσω της κεντρικής οθόνης από το μενού του R-Link 2 και είναι σχεδιασμένα για να προλαμβάνουν ατυχήματα, να βοηθούν τον κάτοχο στο παρκάρισμα και να διατηρεί σταθερή ταχύτητα με βάση τις πινακίδες.

Ενεργό Σύστημα Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης (AEBS): αυτό το σύστημα είναι ενεργό από τα 30 έως τα 140χλμ./ώρα και προειδοποιεί τον οδηγό όταν ανιχνεύει κίνδυνο σύγκρουσης με το αυτοκίνητο που προπορεύεται. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει ή η αντίδρασή του/της είναι μη επαρκής, τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα, ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί το αντίκτυπό της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύστημα Προειδοποίησης Ακούσιας Αλλαγής Λωρίδας: αυτή η λειτουργία ενεργοποιείται σε ταχύτητες άνω των 70χλμ./ώρα και προειδοποιεί τον οδηγό όταν πατάει διαχωριστική λωρίδα χωρίς να το θέλει (π.χ. σε περίπτωση υπνηλίας). Με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο προειδοποιεί τον οδηγό όταν κινδυνεύει να θέσει το αυτοκίνητο εκτός πορείας.

Προειδοποίηση Τυφλής Γωνίας: το συγκεκριμένο σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό μέσω οπτικών ενδείξεων στους εξωτερικούς καθρέπτες στην περίπτωση που κάποιο άλλο όχημα βρίσκεται στην περιοχή της τυφλής γωνίας, επιτρέποντας καθ’ αυτόν τον τρόπο ασφαλέστερες προσπεράσεις.

Σύστημα Υποβοήθησης Παρκαρίσματος (Easy Park Assist): αφού βοηθήσει τον οδηγό να αναγνωρίσει τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης (μέσω υπολογισμού του διαθέσιμου χώρου), το Easy Park Assist αναλαμβάνει τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης κατά τη διάρκεια των ελιγμών παρκαρίσματος. Το σύστημα διαθέτει τρεις διαφορετικές λειτουργίες παρκαρίσματος: σε παράλληλη θέση, σε κάθετη θέση και σε θέση υπό γωνία.

Η κεντρική οθόνη απεικονίζει όλες τις σχετικές με τον ελιγμό πληροφορίες (γραφική απεικόνιση του ελιγμού, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες). Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός ελέγχει απόλυτα το «γκάζι» και το φρένο κατά τη διάρκεια του ελιγμού.

Βοηθήματα παρκαρίσματος εμπρός, πίσω και στο πλάι: το σύστημα βοηθά τον οδηγό στο να ολοκληρώσει τον ελιγμό στάθμευσης χωρίς απρόοπτα. Αισθητήρες υπερήχων παρέχουν προστασία 360°, ειδοποιώντας κατάλληλα τον οδηγό ώστε να αποφευχθεί τυχόν σύγκρουση κατά τη διάρκεια των ελιγμών.

Κάμερα Οπισθοπορείας: όταν το όχημα κάνει όπισθεν, η κάμερα μεταδίδει εικόνα στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας. Στην εικόνα προστίθεται και τεχνητή σκιά, που δείχνει την πορεία του οχήματος, ώστε να διευκολυνθεί ο ελιγμός.

Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης Σε Ανηφόρα (Hill Start Assist): μέσω αυτού του συστήματος το αυτοκίνητο αυτόματα ενεργοποιεί τα φρένα για έως 3δλ., σε ανηφόρες με κλίση άνω του 5%, έτσι ώστε να αποτρέψει την κύλιση του αυτοκινήτου προς τα πίσω και να διευκολύνει τη διαδικασία εκκίνησης για τον οδηγό.

Αναγνώριση Πινακίδων Ορίων Ταχύτητας: το συγκεκριμένο σύστημα αναγνωρίζει τις πινακίδες με τα αντίστοιχα όρια ταχύτητας, προειδοποιεί τον οδηγό και προτείνει τη συγκεκριμένη ταχύτητα για τον περιοριστή ταχύτητας.

Cruise control με speed limiter: το cruise control διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ ο περιοριστής ταχύτητας (speed limiter) αποτρέπει την ακούσια υπέρβαση του συγκεκριμένου ορίου.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
    

  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης