Δύο νέες ειδικές εκδόσεις του πανίσχυρου μικρού με σήμα τον «σκορπιό», οι οποίες διακρίνονται για το ξεχωριστό στυλ και την υψηλή απόδοση, παρουσίασε η ιταλική φίρμα.

Πρόκειται για τα 595 Scorpioneoro και 595 Monster Energy Yamaha. Αμφότερα θα κατασκευαστούν σε μόλις 2.000 μονάδες, ξεχωριζουν για τα αποκλειστικά στοιχεία και θα είναι διαθέσιμα προς παραγγελία το επόμενο διάστημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Abarth 595 Scorpioneoro

To Abarth 595 Scorpioneoro έχει εμπνευστεί από το θρυλικό A112 Abarth «Gold Ring» του 1979, που έμεινε στην ιστορία με το προσωνύμιο «Targa Oro». Είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα με χρυσούς τροχούς και χρυσές λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Τροφοδοτείται από τον 1.4 T-Jet κινητήρα απόδοσης 165 ίππων και επιταχύνει στα 0-100 σε 7,3 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό τα νέα σπορ καθίσματα Abarth «Scorpioflage» έχουν επένδυση από μαύρο δέρμα. Στο προσκέφαλο αναγράφεται η λέξη «Scorpioneoro» σε συνδυασμό με την ιταλική σημαία, ενώ το ταμπλό με τα ματ μαύρα στοιχεία, η χρυσή πλακέτα στο κεντρικό τούνελ και τα ειδικά ταπέτα ολοκληρώνουν την εικόνα.
Επίσης, δεν λείπει ο συλλεκτικός χρονογράφος της Breil με το χρυσό λογότυπο του σκορπιού.

Abarth 595 Monster Energy Yamaha

Αυτή η έκδοση απευθύνεται στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η αισθητική είναι εμπνευσμένη από τα χρώματα της Yamaha Energy Monster YZR-M1 MotoGP 2020. Το αμάξωμα θα είναι διαθέσιμο στη διχρωμία μπλε-μαύρο, με τις λεπτομέρειες σε χρώμα «tar cold gray»  να δημιουργούν μια ιδιαίτερη αντίθεση.

Στην καμπίνα έχουν τοποθετηθεί σπορ καθίσματα σε μπλε απόχρωση με το λογότυπο της έκδοσης στα προσκέφαλα. Η αριθμημένη πλακέτα βρίσκεται στο τούνελ της μετάδοσης, ενώ μπλε στοιχεία ξεχωρίζουν πάνω στο μαύρο ταμπλό, συνεχίζοντας τη διχρωμία του αμαξώματος. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 1.400αρης turbo κινητήρας των 165 ίππων ο οποίος συνδυάζεται είτε με μηχανικό εξάρι κιβώτιο είτε με αυτόματο. Το μοντέλο εξοπλίζεται με την εξάτμιση Record Monza, το σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους 284 χλστ. εμπρός και 240 χλστ. πίσω. Στην ανάρτηση τα αμορτισέρ της Koni τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) βελτιώνουν το κράτημα και τη σταθερότητα για μια μοναδική εμπειρία οδήγησης.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης