Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ποιες προϋποθέσεις οφείλει να εκπληρώνει ένα μοντέλο για να μπει στην κορυφαία κατηγορία των υπεραυτοκινήτων; Αν και ο ορισμός δεν είναι σαφής, θα  τον γενικεύσουμε σε: υψηλές ταχύτητες, εξωτική σχεδίαση και υψηλή τιμή. Σε αυτό το άρθρο αναζητούμε και παρουσιάζουμε πέντε περιπτώσεις μοντέλων που πραγματικά δεν υστερούν σε τίποτα, όμως δεν κατάφεραν ποτέ να κερδίσουν κριτές και κοινό, μένοντας αρκετά μακριά από τον όρο επιτυχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Vector W8 Twin Turbo: Ο Dough DeMuro αποκάλεσε το Vector W8 «το πιο τρελό supercar που κατασκευάστηκε ποτέ» και μπορούμε να δούμε γιατί. Το σφηνοειδές και αμερικανικής κατασκευής σύνολο, διαθέτει έναν twin-turbo V8 κινητήρα 6 λτ. στη μέση του αμαξώματος, αποδίδοντας 625 ίππους και 879 Nm ροπής. Παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 90 και κατάφερνε το 0-100 σε 4 δευτ. έχοντας απίστευτη τελική στα 350χλμ./ώρα.

Saleen S7 Twin Turbo: Η Salleen είναι μία αμερικάνικη εταιρία η οποία ειδικεύεται στο tuning των Mustangs, όμως καρά καιρούς έχει δημιουργήσει και μερικά δικά της οχήματα. Ένα από αυτά είναι το S7 το οποίο διαθέτει έναν V8 κινητήρα 7λτ. της Ford, με δύο turbo, αποδίδοντας 750 άλογα στους πίσω τροχούς. Η τελική του τρομάζει στα 380χλμ./ώρα.

Mosler MT900S: Το Mosler MT900S κατασκευάστηκε στην Αμερική από το 2003 έως το 2010, και κατά τη διάρκεια αυτών των 7 ετών, μόνο 20 φορές πέρασε τη γραμμή παραγωγής. Έρχονταν με δύο παραλλαγές κινητήρα, η μία ήταν ο V8 5,7 λίτρων 395 ίππων και η άλλη με τον V8 7,0 λίτρων 600 ίππων. Στην δεύτερη περίπτωση, ο κινητήρας V8 ήταν τοποθετημένος ακριβώς πίσω από το κάθισμα του οδηγού και προσφερόταν μόνο με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων που έπρεπε να δαμάσει κάπως την ισχύ στους πίσω τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

SSC Ultimate Aero XT: Την δεκαετία του 2000, όλοι ασχολιόντουσαν με την Bugatti Veyron και την απίστευτη τελικής της ταχύτητα, μέχρι που έφτασε το SSC Ultimate Aero και έκλεψε το στέμμα πετυχαίνοντας 411χλμ./ώρα. Αμέσως η Bugatti κυκλοφόρησε τη Veyron Super Sport πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ και το Aero ξεχάστηκε γρήγορα. Διέθετε έναν V8 twin-turbo 6.9λτ. απόδοσης 1.300 ίππων και 1.355 Nm ροπής.

Spania GTA Spano: Οι Ισπανοί μπορεί να μην έχουν τεράστια ιστορία στα supercars, όμως το Spania είναι εντυπωσιακό. Στο πίσω μέρος του υπάρχει ένας κινητήρας V10 twin-turbo 8,0 λίτρων που αποδίδει περισσότερους από 900 ίππους στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτοματοποιημένου μηχανικού κιβωτίου 7 σχέσεων όπως η Lamborghini Aventador.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης