Η μεγάλη είδηση είναι μία. Ότι σύντομα στη χώρα μας θα έχουμε αυτοκινητοδρόμιο διεθνών προδιαγραφών. Το είπε ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης και ξέρουμε ότι δεν πρόκειται για πυροτέχνημα.

Είπε ότι το ελληνικό κράτος μετά από δεκαετίες υποσχέσεων,βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις, για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή για την πίστα αγώνων στη Χαλανδρίτσα Αχαΐας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για ένα υπερώριμο project. Ο υφυπουργός είναι αισιόδοξος ωστόσο είπε : «Δε θέλω να πω πολλά και να καλλιεργήσω προσδοκίες. Όσοι με ξέρετε, γνωρίζετε πως είμαι άνθρωπος της δουλειάς και τους αποτελέσματος. Πρόκειται για πίστα διεθνών προδιαγραφών, ένα υπερώριμο project, με εξασφαλισμένες όλες τις αδειοδοτήσεις, ενταγμένο ακόμη και στον αναπτυξιακό νόμο. Φιλοδοξούμε επιτέλους να γίνει πράξη επί των ημερών μας».

——————————————————————————————————————————————

Τέτοια φαινόμενα με κατεστραμμένες ζάντες και λάστιχα θα δούμε αρκετές φορές τον Σεπτέμβριο στο Ράλι Ακρόπολις. Είναι σύνηθες φαινόμενο αυτές οι ζημιές στα αγωνιστικά του WRC. Συνήθως στα τελειώματα των ειδικών διαδρομών αρκετοί αγωνιζόμενοι φθάνουν με τρείς ρόδες… Αντρικό σπόρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

——————————————————————————————————————————————

Και μια που αναφερόμαστε στους αγώνες αυτοκινήτων. Ήταν λάθος του αρμόδιου υπουργείου που δεν επέτρεψε χθες 27 Ιουνίου την παρουσία θεατών στην ομορφότερη ανάβαση της Χρονιάς. Η Ανάβαση Ριτσώνας έγινε χωρίς θεατές στα γνωστά «Κ» της διαδρομής. Ελάχιστοι έφθασαν στο βουνό για να πάρουν γεύση από αγώνα. Με δική τους ευθύνη να τιμωρηθούν αν γινόταν κάποιος έλεγχος.
Κύριοι:
Πειθαρχήσαμε στις απαγορεύσεις της πανδημίας. 
Πειθαρχήσαμε στα εμβόλια και τις μάσκες.
Όταν τα πράγματα καλυτέρευσαν, τα κρούσματα μειώθηκαν και η κατάσταση ήταν ελεγχόμενη ,οι επιδημιολόγοι επέτρεψαν τα αεροπορικά ταξίδια. Ταυτόχρονα άνοιξαν τα μπαράκια και οι ταβέρνες γέμισαν από κόσμο. Όταν έχουν αρθεί οι περισσότερες απαγορεύσεις, δεν μπορείς να λες απαγορεύεται η παρουσία θεατών στο βουνό.

Σε ένα βουνό θα πήγαιναν όχι σε μια αίθουσα κινηματογράφου.
Ήταν φάουλ αυτό που έκαναν. Ας μην ξεχνάμε ότι ο αγώνας έγινε 24 ώρες πριν η Κυβέρνηση ανακοινώσει την άρση όλων των απαγορεύσεων. 
Κύριοι οι αγώνες θέλουν κόσμο.Για να χειροκροτήσουν τις προσπάθειες των αγωνιζομένων. Για να προβληθούν οι σπόνσορες.
Φυσικά πάνω από όλα είναι η υγεία των πολιτών αλλά σήμερα οι πολίτες μπορούν να κυκλοφορούν στους εξωτερικούς χώρους χωρίς μάσκες.
Επιεικώς σας «βγάζουμε» κόκκινη κάρτα γι αυτό το λάθος σας.

——————————————————————————————————————————————

Η Volvo μετασχηματίζεται σε μια εταιρεία αποκλειστικά ηλεκτρικών premium αυτοκινήτων. Έχει βάλει στόχο έως το 2030  τα αυτοκίνητα της να είναι ηλεκτρικά. Την Τετάρτη (30 Ιουνίου) σε μια ειδική εκδήλωση που θα γίνει στο Tech Moment οι επικεφαλής της Volvo θα αναπτύξουν το μελλοντικό και τεχνολογικό σχέδιο δράσης. 
Θα αναφερθούν στην ιστορία της Volvo που ξεκίνησε πριν από 94 χρόνια και θα θέσουν αυστηρό χρονοδιάγραμμα για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά και μόνο αυτοκίνητα.

Για να καταλάβετε πόσο μεγάλη βαρύτητα δίνουν  σ αυτην την παρουσίαση ,αναμεσα στην ηγετική ομάδα παρών θα είναι και ο CEO, ο κ. Χόκαν Σάμιουελσον (Håkan Samuelsson).

Η Volvo θα θέσει το πρότυπο για το επόμενο επίπεδο ασφάλειας στα αυτοκίνητα έχοντας ένα  hardware στο βασικό εξοπλισμό με προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.Οι νέες τεχνολογίες θα αποτελέσουν το θεμέλιο για το μέλλον.

Η Volvo έχει προγραμματίσει μια σειρά από διαδραστικές συνεδρίες που καλύπτουν πεδία όπως την πορεία της εταιρίας προς την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση, την  τεχνολογία επεξεργαστών, την ασφάλεια επόμενης γενιάς και την εφαρμογή της ασφαλούς αυτόνομης οδήγησης. 

——————————————————————————————————————————————

‘Eως το 2050, σύμφωνα με τον Klaus Zellmer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen ,ολόκληρος ο στόλος της Volkswagen θα είναι ουδέτερος από CO2. Μάλιστα  από το 2035 η VW σταματά την παραγωγή κινητήρων με εσωτερική καύση. Το 70% από τις συνολικές πωλήσεις του Ομίλου στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

——————————————————————————————————————————————

Φαίνεται ότι κάποιοι «έξυπνοι» δεν μπορούν να δεχθούν ότι πρέπει να πειθαρχήσουν στον Κ.Ο.Κ. Δυστυχώς αδιαφορούν ακόμη και αν με τις πράξεις τους δυσκολεύουν τη μετακίνηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Όπως βλέπετε ο «κύριος» σκέφθηκε. «Σιγά μην έρθει τροχαία μέσα στο παρκινγκ. Ας παρκάρω εδώ που με βολεύει…»

Έλα ντε που στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας Ελευθέριος Βενιζέλος η Τροχαία μπαίνει και δεν χαρίζεται στους παραβάτες;
Όχι μόνο του έκοψαν πρόστιμο γιατί στάθμευσε σε χώρο των ΑΜΕΑ αλλά του πήραν και τις πινακίδες. (Οι βίδες στο μπλε σακουλάκι).

——————————————————————————————————————————————

Μόλις αρχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία τότε φαίνονται ποιοι οδηγοί φρόντιζαν τα αυτοκίνητά τους και ποιοι όχι.Μια βόλτα στην εθνική οδό φτάνει για να δεις πόσα κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα κυκλοφορούν. Βρίσκονται στην άκρη του δρόμου και περιμένουν την οδική βοήθεια.  

Το σωστό είναι να φροντίζουμε το αυτοκίνητο μας πριν αυτό μας προδώσει. Δυστυχώς ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών σκέφτονται διαφορετικά. 
«Εφόσον κινείται δεν με νοιάζει τίποτα .. και  δεν κάνω τίποτα…»
Όταν όμως μένουν στη μέση του δρόμου βλαστημούν

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης