Το νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, το οποίο στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας κάθε μάρκα που ανήκει στον όμιλο, ανακοίνωσε το Groupe Renault.

Κάθε brand, δηλαδή οι Renault, Dacia και Alpine, καθώς κι ο νέος οργανισμός που περιλαμβάνει τις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας θα έχουν αυτόνομη οργανωτική δομή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ως κομμάτι αυτού του σχεδιασμού, την ευθύνη για τη δημιουργία, την οργάνωση και την εφαρμογή των νέων επιχειρησιακών μονάδων θα έχουν τα κάτωθι στελέχη ως εξής:

• Ο Luca de Meo, CEO του Groupe Renault, θα είναι υπεύθυνος για τη Renault.
• Ο Denis Le Vot, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος και Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη της Dacia.
• Ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, θα είναι ο υπεύθυνος της Alpine.
• Η Clotilde Delbos, Αναπληρώτρια CEO και CFO του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη του Οργανισμού για τις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας. Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει 4 ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του Groupe, με τον στόχο του να είναι προσηλωμένο στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του ομίλου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας του Groupe Renault και εμπνευστής του πρόσφατου στρατηγικού πλάνου αναδιάρθρωσης, Luca de Meo.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης