Ύστερα από σχεδόν έναν αιώνα, η ανθρωπότητα βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπη με μία πανδημία. Η διείσδυσή της στις ζωές των ανθρώπων είναι πολλαπλή, ωστόσο, τα όπλα μας απέναντί της είναι ισχυρότερα από ποτέ.

Έρευνα, γνώση, σχεδιασμός, εφευρετικότητα. Η κρίση απαιτεί δράση και η Volvo, προσηλωμένη στην προστασία και την ευημερία του ανθρώπου, παρακινεί τα στελέχη της, που καινοτομούν κι εξελίσσουν καθημερινά λύσεις υψηλής τεχνολογίας, να χρησιμοποιήσουν τις εξαιρετικές τους ικανότητες στην κούρσα για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότεροι από 200 μηχανικοί και σχεδιαστές λογισμικού της σουηδικής φίρμας από όλο τον κόσμο έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή στη διαδικτυακή προσπάθεια «Hack the Crisis» που ξεκίνησε στις 3 Απριλίου.

Στόχος, να δημιουργήσουν τεχνολογίες ώστε να σωθούν ζωές, δουλειές και να ενισχυθεί η κοινωνική συνοχή.

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να διερευνήσει:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1) Το πώς επιχειρήσεις και οργανισμοί που πιέζονται οικονομικά θα καταφέρουν να αναπτύξουν νέες πηγές εσόδων.

2) Τρόπους ώστε η αλληλεγγύη και η επικοινωνία μεταξύ των κοινοτήτων να παραμείνουν ζωντανές.

3) Μέσα για να ενισχυθούν οι επαγγελματίες υγείας ώστε να δώσουν όσο το δυνατόν καλύτερα προστατευμένοι τη μάχη εναντίον του ιού.

Το «Hack the Crisis» θα διαρκέσει έως τις 6 Απριλίου και θα διεξαχθεί 100% online. Η Volvo Cars πρωτοστάτησε στη δημιουργία του προγράμματος μαζί με την κυβέρνηση και άλλους φορείς της Σουηδίας. Οι κορυφαίοι μηχανικοί της μάρκας θα συνεργαστούν στενά με άλλους ειδικούς ανά τον κόσμο, ακαδημαϊκούς, στελέχη του δημοσίου τομέα και εταιρείες.

Όποιος επιθυμεί να λάβει μέρος στην προσπάθεια και να συνεισφέρει, μπορεί να δηλώσει συμμετοχή στην ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για το «Hack the Crisis»: https://volvoca.rs/3dNileE

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης