Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Διακοπές στη Ρώμη» της Bulgari, o διάσημος οίκος κοσμημάτων συνεργάστηκε με τη Fiat, εκθέτοντας στις μπουτίκ του το ιστορικό μοντέλο 500F.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνολικά 1.600 εκπληκτικές μινιατούρες κοσμούν τις βιτρίνες της Bulgari σε όλο τον κόσμο, προσδίδοντας επιπλέον λάμψη στα υπέροχα κοσμήματα. Τα μικρά άσπρα αυτοκίνητα με χρυσές λεπτομέρειες είναι αναπαραγωγή του δημοφιλέστερου Fiat 500 όλων των εποχών, που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το 1972. Πρόκειται για το ίδιο μοντέλο που προστέθηκε στη μόνιμη συλλογή έργων τέχνης στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.

Το 500 ταιριάζει απόλυτα με την καλοκαιρινή καμπάνια του οίκου, η οποία αντλεί έμπνευση από την ομώνυμη ταινία με πρωταγωνιστές τους Όντρεϊ Χέπμπορν και Γκρέγκορι Πεκ, έναν ύμνο στα υπέροχα πολιτιστικά μνημεία της αιώνιας πόλης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ακαταμάχητη γοητεία των πολύχρωμων σχεδίων της νεαρής και πετυχημένης σχεδιάστριας Lotta Nieminen που ξεχωρίζουν στις βιτρίνες των μπουτίκ συνδυάζεται όμορφα με τον χαρακτήρα του Fiat 500 και τις μινιατούρες ακόμη ενός ιταλικού συμβόλου, της Vespa.

Τα δύο μοντέλα ξεχώρισαν από την αρχή της ύπαρξής τους για το επαναστατικό design και τη συνολική φιλοσοφία, αποτελώντας κορυφαία έργα της παγκόσμιας βιομηχανίας.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης