Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τεράστια άλματα προόδου. Συγκαταλέγεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, διακρίνεται για αξιοπιστία των οχημάτων της και διαθέτει ένα από τα πιο ισχυρά brand.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα «Global Brands 2020 Rankings» της Interbrand, η Hyundai Motor Company αύξησε την αξία της κατά 1% φέτος – ανέρχεται στα 14,3 δις δολάρια -, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των κατασκευαστών παγκοσμίως.

Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Η άνοδος της αξίας της κορεατικής εταιρείας αποδίδεται στην ενίσχυση των μελλοντικών δραστηριοτήτων κινητικότητας, στη συνεχή επένδυση στη μελλοντική κινητικότητα, στη γρήγορη ανταπόκριση στις διαδικτυακές πωλήσεις, στην επέκταση των πωλήσεων ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων οχημάτων, καθώς και στην ανακοίνωση της μάρκας IONIQ η οποία αφορά μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Hyundai σκοπεύει μέσω της IONIQ να παρουσιάσει τρία EV οχήματα μέσα στα επόμενα χρόνια, επιταχύνοντας το πλάνο της για την ηγεσία της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ταυτόχρονα, προσαρμοσμένη στις συνθήκες της πανδημίας COVID-19 ενισχύει παγκοσμίως τα διαδικτυακά κανάλια πωλήσεών της.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα «Click to Buy» της εταιρείας παρουσιάζει στις ΗΠΑ και την Ινδία εξαιρετικά αποτελέσματα και αναπτύσσει μια παρόμοια διαδικτυακή πλατφόρμα πωλήσεων και για την Ευρωπαϊκή αγορά. Ως αποτέλεσμα, η μάρκα έχει καλωσορίσει 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες συνολικά, έχει λάβει 20.000 ερωτήματα και έχει πραγματοποιήσει χιλιάδες πωλήσεις μέσω internet.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης