Ο Bibendum, η διάσημη μασκότ της γαλλικής εταιρείας ελαστικών, κατέκτησε το βραβείο «Icon της Χιλιετίας» από τον αναγνωρισμένο διεθνή οργανισμό Advertising Week.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, η κατάκτηση του σημαντικού αυτού βραβείου συνέπεσε με την επέτειο των 120 ετών από τη δημιουργία του Bibendum, γεγονός που εορτάστηκε δεόντως από τη Michelin.

Το «ανθρωπάκι της Michelen» είναι ένα από τα παλαιότερα εμπορικά σήματα με παγκόσμια εμβέλεια και συναισθηματική επιρροή, συμβάλλοντας σημαντικά στην επιτυχία της εταιρείας και βοηθώντας την να αναδειχθεί στην 11η θέση της παγκόσμιας κατάταξης του Reputation Institute, όσον αφορά στις μάρκες με την καλύτερη φήμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Από τη γέννησή του το 1898, οπότε και σχεδιάστηκε από τον O’Galop, ο Bibendum είναι κάτι περισσότερο από διαφημιστικό έμβλημα. Είναι ένας ζωντανός χαρακτήρας που ενσωματώνει τις αξίες, τις δεσμεύσεις και την αποστολή μας. Ως εκπρόσωπος του ομίλου της Michelin για καλύτερη κινητικότητα, συμβουλεύει τους οδηγούς και όλους όσοι κυκλοφορούν στον δρόμο, καθώς τους συνοδεύει σε κάθε τους διαδρομή» τόνισε η επικεφαλής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Michelin, Adeline CHALLON-KEMOUN.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης