Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από το παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση της Νέας Υόρκης, το καινούργιο RAV4 πάτησε επί ευρωπαϊκού εδάφους, κάνοντας πρεμιέρα στο σαλόνι του Παρισιού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο RAV4 είναι το πρώτο μοντέλο της Toyota που βασίζεται στην πλατφόρμα «Toyota New Global Architecture», έχοντας ιδανική κατανομή βάρους και αυξημένη ακαμψία. Η σχεδίασή του είναι πιο αιχμηρή, με τις έντονες γωνίες, την ιδιαίτερη μάσκα με το πλέγμα, το τονισμένο πίσω τμήμα, τα φώτα LED, τη διχρωμία του αμαξώματος, τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών και τις χρωμιωμένες ποδιές να δίνουν έναν μοντέρνο και πιο «άγριο» τόνο στο SUV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι ελαφρώς αυξημένες, με το μήκος να φθάνει τα 4,6 μέτρα και το πλάτος να ξεπερνά το 1,85μ. Αυξημένο κατά 30 χλστ. είναι το μεταξόνιο, με την εταιρεία να κάνει λόγο για το πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό.

Η αισθητική της καμπίνας ακολουθεί το μοτίβο του μικρότερου CH-R. Οι Ιάπωνες έχουν δώσει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και στην εργονομία. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, τα καθίσματα είναι ολοκαίνουργια, ενώ το πακέτο τεχνολογιών περιλαμβάνει όλα τα συστήματα υποβοήθησης.

Όσον αφορά στους κινητήρες, υπάρχουν δύο επιλογές. Ένας δίλιτρος βενζίνης με άγνωστη μέχρι στιγμής απόδοση που συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και ένα υβριδικό σύστημα με θερμικό κινητήρα 2,5 λίτρων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνολική ισχύς αγγίζει τους 222 ίππους, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Η εμπορική πορεία του νέου RAV4 θα ξεκινήσει στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2019.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης