Παρά τα όποια προβλήματα έχουν προκληθεί από το σκάνδαλο «dieselgate» και το θέμα με τα πειράματα σε ανθρώπους και πιθήκους, η VW αποδεικνύει ότι γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πώς να πουλά αυτοκίνητα και να διαφημίζει τα προϊόντα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γερμανική φίρμα ανακηρύχτηκε ως πιο «Δημιουργικός Διαφημιζόμενος του Κόσμου 2018», λαμβάνοντας την πρώτη θέση στην ετήσια λίστα Gunn 100 της WARC. Πρόκειται για τον πλέον αναγνωρισμένο θεσμό στον κόσμο όσον αφορά στην αξιολόγηση των διαφημιστικών καμπανιών.

Η VW ήταν πρώτη στην κατηγορία «World’s Best Creative Advertiser», αφήνοντας στη δεύτερη θέση τη Mars και στην τρίτη τη Nike. Το διαφημιστικό τμήμα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρείται από τα κορυφαία παγκοσμίως, ξεπερνώντας κολοσσούς στον χώρο της βιομηχανίας, όπως την IKEA, τη Heineken και τη Samsung.

Μία από τις διαφημίσεις που ξεχώρισαν ήταν αυτή με το T-Roc

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης