Αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της κατηγορίας του, με χιλιάδες οδηγούς σε όλο τον κόσμο να το επιλέγουν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εμπορική του πορεία ξεπερνά κάθε προσδοκία, σπάζοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Δεν είναι τυχαίο ότι, 30 μήνες μετά την έναρξη της παραγωγής του, το νέας γενιάς C3 έχει πουλήσει περισσότερες από 600.000 μονάδες.

Μάλιστα, το πρώτο πεντάμηνο του εφετινού έτους, οι παραδόσεις στην Ευρώπη έφθασαν τις 110.000, λαμβάνοντας την τέταρτη θέση όσον αφορά στα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας Β.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία που έδωσε η Citroen, καθώς το 40% των αγοραστών του C3 επιλέγει την πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση. Το 65% το παραγγέλνει με διχρωμία στο αμάξωμα, το 55% τοποθετεί τα χαρακτηριστικά airbump στο πλάι και το 25% πληρώνει για έξτρα χρωματισμό στις εσωτερικές επενδύσεις.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του C3

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης