Ο μήνας Μάρτιος δεν αποδείχθηκε καλός για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, γεγονός που αποτυπώθηκε στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, οι οποίες ήταν μειωμένες σε ποσοστό 7%. Σημαντικό ρόλο στην πτώση έπαιξαν οι χαμηλές πωλήσεις σε Ιταλία και Γαλλία και μάλιστα σε διψήφιο ποσοστό, ενώ η μεγάλη αγορά της Ισπανίας υποχώρησε κατά 4,5%. Από την άλλη πλευρά, οι ανθηρές αγορές σε Κίνα, Ινδία και Ρωσία συνέχισαν την άνοδο και εν τέλει… έσωσαν κάπως την κατάσταση.

Η Opel, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ένωση ευρωπαίων κατασκευαστών ACEA, είχε τη μεγαλύτερη πτώση, που άγγιξε το 11,5% (109.000 οχήματα). Χαρακτηριστικά είναι τα νούμερα του τριμήνου για την Opel που έπεσαν σε ποσοστό 16,2%, ενώ το μερίδιό της στη γηραιά ήπειρο μειώθηκε στο 6,7% από 7,4 που ήταν το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, να αναφέρουμε και την αγορά της Ελλάδας, όπου οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2012 και σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2011 ήταν μειωμένες κατά 32%.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης