To νέο μεγάλο SUV της σουηδικής φίρμας, το οποίο είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, φέρει στον βασικό τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς και προηγμένα συστήματα άνεσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο XC90 χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη χώρα μας η καινούργια εφαρμογή Shazam για εικόνα. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή ενέργεια προσέγγισης του κοινού και διανομής multimedia υλικού, που εμπνεύστηκε για τη Volvo Car Hellas η Mindshare Bold, συνεργάτης της σουηδικής μάρκας στο χώρο των media.

Η διαδικασία είναι απλή και ευχάριστη. Αρχικά ο κάτοχος ενός smartphone, πρέπει να  εγκαταστήσει στο κινητό του την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Shazam, που επιτρέπει και τη χρήση της φωτογραφικής κάμερας. Στη συνέχεια, ανοίγει την εφαρμογή και φωτογραφίζει, ουσιαστικά «σκανάρει» ολόκληρη την εικόνα που απεικονίζει το XC90 και η οποία φέρει και το διακριτικό λογότυπο της εφαρμογής Shazam. Η εικόνα αυτή μπορεί να είναι μία καταχώρηση σε έντυπο, εφημερίδα ή περιοδικό, μία εικόνα που εμφανίζεται σε κάποιον ιστότοπο κλπ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα η εφαρμογή Shazam, αναγνωρίζοντας το αυτοκίνητο, παρουσιάζει στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου το video του «Feeling Good». Δηλαδή του τραγουδιού που δημιούργησε αποκλειστικά για τη Volvo και το XC90 ο Avicii, ο διάσημος Σουηδός καλλιτέχνης, DJ και παραγωγός, σηματοδοτώντας την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας της εταιρείας με τίτλο «A New Beginning».

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης