Η Alfa Romeo στο πλαίσιο του 10ου Le Mans Classic, παρουσιάζει την νέα Tonale για πρώτη φορά στο Γαλλικό κοινό.

Το συγκεκριμένο μοντέλο σηματοδοτεί την μετάβαση της Ιταλικής μάρκας στον εξηλεκτρισμό, καθώς αποτελεί το πρώτο σύνολο που μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Το νέο C-SUV της μάρκας συνδυάζει ιδανικά την καινοτομία με την ξεχωριστή παράδοση της Ιταλικής μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Tonale  είναι εξοπλισμένη με ένα υβριδικό σύστημα 48V που συνδυάζεται με νέο Turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), και έχει την δυνατότητα κίνησης ακόμα και με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας.

Κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης της αποτελεί η γραμμή «GT line», η οποία διατρέχει όλο το προφίλ του αυτοκινήτου και εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Giulia GT της δεκαετίας του 1960. Η Tonale αξιοποιεί κλασσικά στοιχεία, δημιουργώντας ένα στιλιστικό πρότυπο το οποίο επηρέασε θρυλικά αυτοκίνητα, όπως η 8C Competizione.

Οι θεατές του 10ου Le Mans Classic, θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν την Τonale, αλλά και τις Giulia και Stelvio, ενώ λίγοι τυχεροί θα ζήσουν την εμπειρία οδήγησης της Alfa Romeo Tonale στη θρυλική διαδρομή που πραγματοποιούνται οι 24 Ώρες του Le Mans.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ταυτόχρονα στο πλαίσιο της εκδήλωσης, μαζί με τη νέα Tonale θα υπάρξουν δείγματα από την αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980.

Αναλυτικά το κοινό της εκδήλωσης θα μπορεί να απολαύσει από κοντά τις:

8C 2300 “Le Mans” (1931):
Χρονιά κατασκευής:1931
Κινητήρας: Turbo 8κυλινδρος σε σειρά, 2336 cc
Απόδοση: 155 hp @ 5200 rpm
Μέγιστη ταχύτητα: 200 km/h
Αμάξωμα: “Le Mans” racing spider
Μήκος: 4400 mm
Μεταξόνιο: 3100 mm
Βάρος: 1000 kg
Μονάδες παραγωγής: 9 (1931-1933)

Giulia TZ (1963):
Χρονιά κατασκευής: 1963
Κινητήρας: 4κυλινδρος σε σειρά, 1570 cc, διπλοί εκκεντροφόροι επικεφαλής
Απόδοση: 112 hp @ 6500 rpm
Μέγιστη ταχύτητα: 215 km/h
Αμάξωμα: Racing coupé, Zagato
Μήκος: 3950 mm
Μεταξόνιο: 2200 mm
Βάρος: 660 kg
Μονάδες παραγωγής: 117 (1963-1967)
33/2-liter «Daytona» (1968): 

Χρονιά κατασκευής: 1968
Κινητήρας: V8-90°, 1995 cc
Απόδοση: 270 hp @ 9600 rpm
Μέγιστη ταχύτητα: 298 km/h
Αμάξωμα: Racing coupé
Μήκος: 3960 mm
Μεταξόνιο: 2550 mm
Βάρος:580 kg
Μονάδες παραγωγής: 30 (1967-1969)

33 TT 12 (1975):
Χρονιά κατασκευής: 1975
Κινητήρας: Επίπεδος 12κυλινδρος, 2995 cc
Απόδοση: 500 hp @ 11000 rpm
Μέγιστη ταχύτητα: Άνω των 330 km/h
Αμάξωμα: Racing spider
Μήκος:3800 mm
Μεταξόνιο:2340 mm
Βάρος: 670 kg
Μονάδες παραγωγής:6

«Gr. C» SE 048 SP (1989):
Χρονιά κατασκευής: 1989
Κινητήρας: V12-60°, 3500 cc
Απόδοση: 650 hp @ 13,000 rpm
Μέγιστη ταχύτητα: Άνω των 350 km/h
Αμάξωμα: Racing coupé
Μήκος: 4800 mm
Μεταξόνιο: 2750 mm
Βάρος:    –
Μονάδες παραγωγής: 1 (1989)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης