Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Με το κοινωνικό και επιχειρηματικό περιβάλλον να αλλάζει από τις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας του COVID , η Fiat Professional διαμόρφωσε τις προτάσεις της ώστε να ανταποκρίνονται σε αυτές τις αλλαγές και να βοηθήσει αποτελεσματικά τις μικρές επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πανδημία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τη νέα καμπάνια «Professional like you», η οποία βραβεύτηκε με το «Interactive Key Award», η Fiat προσφέρει λύσεις για όλους τους επαγγελματίες, ειδικά για αυτούς που χρησιμοποιούν την κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV).

Η βασική ιδέα είναι να βοηθηθούν όλοι αυτοί οι μικροεπιχειρηματίες που θα χρειαστεί να κάνουν επανεκκίνηση των επιχειρήσεών τους.

Η Fiat Professional σε συνεργασία με τη Leo Burnett δημιούργησαν την ξεχωριστή καμπάνια «Pro Like You», όπου πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι οι επαγγελματίες. Η καμπάνια έδωσε φωνή στους επαγγελματίες που στηρίχθηκαν στην αξιοπιστία του επαγγελματικού τους Fiat Professional.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάθε διαφήμιση εστίαζε στα στοιχεία του επαγγελματία ή της επιχείρησης που συμμετείχε στην καμπάνια, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να μιλήσουν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, αλλά και την αποφασιστικότητά τους να τα καταφέρουν και να βγουν πιο δυνατοί από αυτή την κρίση.

Η Fiat Professional με αυτό τον τρόπο έδωσε το κίνητρο στους πελάτες της να διαφημίσουν την επιχείρησή τους αφού πρωταγωνιστές στη διαφήμιση ήταν οι ίδιοι οι επαγγελματίες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης