Μετά τις Carrera 4S και Turbo S, η γερμανική εταιρεία από τη Στουτγάρδη παρουσίασε την «απλή» Turbo έκδοση της νέας γενιάς του εμβληματικού sportcar.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινούρια 911 Turbo τροφοδοτείται από τον εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3.745 κ.εκ. με τα δύο turbo αποδίδοντας 580 ίππους και 759 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται στον εκπληκτικό χρόνο των 2,8 δευτερολέπτων και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21΄΄ πίσω, τα φρένα αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου  408 χλστ. και 380 χλστ, αντίστοιχα, φέρει σπορ σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις, το ενεργό σύστημα τετρακίνησης Traction Management (PTM) και τετραδιεύθυνση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα κεραμικά φρένα, οι 10πίστονες δαγκάνες, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και το σύστημα ενεργού ελέγχου των αντιστρεπτικών δοκών, προσφέρονται προαιρετικά.

Από αισθητικής πλευράς δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των πακέτων «Lightweight Design» και «Sport», με τα ημιμπάκετ καθίσματα, τη μεγάλη κεντρική οθόνη και το νέο τιμόνι να κάνουν τη διαφορά στο εσωτερικό.

Οι τιμές και ο χρόνος λανσαρίσματος της 911 Turbo θα ανακοινωθούν αργότερα. Θυμίζουμε ότι, η 911 S Coupe κοστίζει στην Ελλάδα €178.000 και η 4S ξεκινά από €189.700.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης