Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Για να πετύχεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου πρέπει να αμφισβητήσεις αρκετές φορές αυτό που εσύ δημιούργησες  και θεωρείς τέλειο. Όπως φαίνεται οι γιαπωνέζοι ξέρουν την παροιμία που λέει ότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί το όμορφο να είναι στα μάτια κάποιων υποκειμενικό,ωστόσο μερικοί λένε ότι το εντυπωσιακό σχέδιο είναι διαχρονικό. Είτε πρόκειται για την ισορροπία του σχήματος, την εφαρμογή του χρώματος ή ακόμα και την τοποθέτηση μιας μόνο γραμμής, η κυριαρχία του σχεδιασμού δημιουργεί και ενισχύει το «δεσμό» με τον θεατή.

Στο Ariya υπάρχουν διαφορετικές εκφράσεις διαχρονικής Ιαπωνικής τέχνης. Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο  αντλεί έμπνευση από Ιάπωνες τεχνίτες για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βιώνεται ο σχεδιασμός του οχήματος, μέσα και έξω. Η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της Nissan «Timeless Japanese Futurism» θα είναι αυτή που από εδώ και στο εξής θα καθορίζει τα προϊόντα της εταιρείας,.

Μέρος αυτής της νέας σχεδιαστικής ιδέας είναι η ενσωμάτωση διακριτών μοτίβων και συμβόλων, σε βασικά σημεία του οχήματος,  για να μεταδώσει την Ιαπωνική κληρονομιά και τις επιρροές του Ariya. 
Μεταξύ των πιο σημαντικών από αυτά είναι ένα στυλιζαρισμένο μοτίβο kumiko, μια παραδοσιακή ιαπωνική τεχνική ξυλουργικής που «τιθασεύει»  πολύπλοκα και  περίπλοκα γεωμετρικά σχήματα, σε μια σαγηνευτική τέχνη. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχέδια εμπνευσμένα από το Kumiko βρίσκονται στην εξωτερική πρόσοψη του  Ariya, καθώς και σε πολλά σημεία μέσα στην καμπίνα. Η χρήση του αρνητικού χώρου από το μοτίβο έφερε την τέλεια σχεδίαση για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τα ηχεία, χωρίς να διαταράξει την εσωτερική ατμόσφαιρα, που θυμίζει δωμάτιο.

Το Sakura,γνωστό και ως ανθός  κερασιάς, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή λουλούδια στην Ιαπωνία και αντιπροσωπεύει μια νέα αρχή. Γι αυτό και οι σχεδιαστές του Ariya επιμένουν να ανακαλύψουν οι πελάτες αυτή την  ξεχωριστή «πινελιά» της φύσης.

Το Sakura μπορεί να βρεθεί ανάγλυφο μέσα στο υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας και στη θήκη του κινητού τηλεφώνου, τοποθετημένο με διακριτικό τρόπο από τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς του Ariya, που ήθελαν αυτό το αγαπημένο σύμβολο της ιαπωνικής κληρονομιάς να «κρύβεται», σε απλή θέα στο προηγμένο  ηλεκτρικό όχημα της Nissan.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης