Το 2015 ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές στην ιστορία του ομίλου PSA Peugeot Citroen, με τις πωλήσεις να φθάνουν τα  2.973.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο, εμφανίζοντας αύξηση 1,2%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δύο γαλλικές μάρκες διαθέτουν στη γκάμα τους ορισμένα από τα πιο ελκυστικά, ποιοτικά και αποδοτικά αυτοκίνητα της αγοράς, καλύπτοντας όλες τις κατηγορίες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, το γεγονός ότι, οι απαιτητικοί ευρωπαίοι καταναλωτές αγόρασαν 1.864.000 μοντέλα των Peugeot και Citroen σε ένα χρόνο.

Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις Peugeot αυξήθηκαν κατά 9,4% στις 1.056.000 μονάδες, κυρίως χάρη στην εξαιρετική πορεία του 308 (+31%), αλλά και των 2008 (+11%) και 208 (+10%). Το μεγαλύτερο ποσοστό σημειώθηκε σε Ολλανδία (+25% ή 10.500 μονάδες),  Ισπανία (+24% ή 19.900 μονάδες), Ιταλία (+21% ή 17.500 μονάδες) και Γαλλία (+7% ή 23.900 μονάδες).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την πλευρά, η Citroen πούλησε συνολικά 731.000 μονάδες, αριθμός ρεκόρ από το 2012, με τις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Γερμανίας, να είναι οι μεγαλύτερες. Πιο εμπορικό αυτοκίνητο ήταν το C4 Picasso (113.000 μονάδες), με τα C4 Cactus (82.000 μονάδες) και το C1 (60.000 μονάδες) να ακολουθούν. Πολύ καλά πήγε και το νέο Berlingo, με την πολυτελή αυτόνομη μάρκα DS να φθάνει τις 76.500 μονάδες.

Στην Κίνα και την Νοτιοανατολική Ασία, οι πωλήσεις της PSA Peugeot Citroen έμειναν σχετικά στα ίδια επίπεδα (-0.9%) με 736.000 μονάδες, ενώ σε Μέση Ανατολή και Αφρική έφτασαν τα 180.200 οχήματα. Σε Ινδία-Ωκεανία ο γαλλικός όμιλος πούλησε 23.800 αυτοκίνητα, με τη Λατινική Αμερική να εξακολουθεί να επηρεάζεται από το ασταθές οικονομικό περιβάλλον.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης