Οι νέες προδιαγραφές μέτρησης των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου και το νέο πρότυπο WLTP που τέθηκε σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου προκάλεσαν μεγάλα προβλήματα στις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εταιρείες αναγκάστηκαν να αλλάξουν όλο το πλάνο και τα χρονοδιαγράμματά τους, καθώς έπρεπε να κάνουν εκ νέου τις δοκιμές στα μοντέλα της γκάμας τους για να λάβουν την έγκριση τύπου.

Ο επικεφαλής της Bentley, Adrian Hallmark, δεν δίστασε να δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξή του πως το WLTP παραλίγο να τους καταστρέψει. Οι επιπτώσεις ήταν τρομερές για τη βρετανική φίρμα, καθώς, εκτός του ότι έχασε περίπου 300-400 πωλήσεις της Bentayga, εμφάνισε σημαντικές ζημιές από οικονομικής πλευράς και καθυστέρησαν οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων και εκδόσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018, οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11% σε σχέση με πέρυσι φθάνοντας τις 6.643 μονάδες, με τις ζημιές να ξεπερνούν τα 137 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα, πήγε πίσω η παρουσίαση της νέας Continental GT, του δεύτερου πιο εμπορικού μοντέλου της μάρκας, και μετατέθηκε για την άνοιξη του 2019 η έναρξη της παραγωγής της υβριδικής Bentayga.

Τα δύσκολα πέρασαν όμως, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO της Bentley, και την επόμενη χρονιά αναμένεται να επιστρέψουν στην κερδοφορία.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης