«Πύραυλος εδάφους» το νέο Ford Focus ST

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019, 16:11
«Πύραυλος εδάφους» το νέο Ford Focus ST

Του Λουκά Παπαλάμπρου

Εκπληκτικές επιδόσεις και προδιαγραφές που εντυπωσιάζουν. Το καινούργιο Focus ST είναι ένα πραγματικό hot hatch, με αυθεντικά σπορ χαρακτήρα και πρωτοποριακές τεχνολογίες.

Η Ford έδωσε στη δημοσιότητα τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, υποστηρίζοντας ότι είναι ταχύτερο ακόμη και από το προηγούμενο RS! Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με τη βενζινοκίνητη να τροφοδοτείται από τον 2.3 Ecoboost κινητήρα απόδοσης 280 ίππων και 420 Nm ροπής και την diesel από τον 2.0 EcoBlue των 190 ίππων και 400 Nm ροπής, τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα που έχει τοποθετηθεί στο Focus.

Αρχικά, τα δύο μοτέρ θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων – το αυτόματο 7άρι θα έρθει αργότερα.

Το Focus ST 2.3 Ecoboost επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, με τη διαδικασία των 50-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 4.0 δευτερόλεπτα. 

Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα, με την κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 7,9 λίτρα και οι εκπομπές CO2 στα 179 γρ./χλμ. 

Το συγκεκριμένο σύνολο ενσωματώνει τεχνολογία anti-lag προκειμένου το γκάζι να διατηρείται ανοικτό όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το πεντάλ, καθώς και flat-shift για ταχύτερες αλλαγές.

Στην έκδοση 2.0 Ecoblue τα 0-100 έρχονται σε 7,6 δευτερόλεπτα και η βελόνα του κοντέρ ξεπερνά τα 220 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να περιορίζεται στα 4,8 λίτρα και τις εκπομπές ρύπων στα 125 γρ.χλμ.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προφίλ (Slippery/Wet, Normal και Sport), προσαρμόζοντας μέσω του Drive Mode την απόκριση του γκαζιού, το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της ευστάθειας, τον ήχο της εξάτμισης και τις αλλαγές των σχέσεων.

Το βενζινοκίνητο ST προσφέρεται και με το πακέτο Performance Pack το οποίο ενσωματώνει Launch Control για γρήγορες εκκινήσεις από στάση. Επίσης, οι μηχανικοί της Ford Performance το έχουν εξοπλίσει με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ( SLA), σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της απόσβεσης (CCD), ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό eLSD, Torque Vectoring Control και πολλά ακόμη.

Αμφότερα, πατάνε σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και φοράνε δίσκους διαστάσεων 330 χλστ. εμπρός και 302 χλστ. πίσω με διπίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα, εξασφαλίζοντας κορυφαία αποτελεσματικότητα και αντοχή κατά το φρενάρισμα. 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019, 16:11