Με πτώση της τάξεως του -40,1% κινήθηκε η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα την περυσινή χρονιά και σε σύγκριση με το 2011. Οι συνολικές ταξινομήσεις άγγιξαν μόλις τις 58.482 μονάδες, όταν το 2011 οι πωλήσεις ήταν 97.682, θυμίζοντας έτσι εποχές… 1988.

Αυτοκίνητα στη χώρα μας διέθεσαν συνολικά 59 εταιρείες, αλλά μόλις τρεις (με πωλήσεις πάνω από 10 αυτοκίνητα) είχαν αύξηση στις ταξινομήσεις τους. Εξ αυτών τα περισσότερα οχήματα ταξινόμησε η μάρκα Citroen με 4.206 μονάδες (αντί 3.609 το 2011) και ποσοστιαία αύξηση της τάξεως του 16,5%. Μάλιστα, η συγκεκριμένη μάρκα βρέθηκε στην 4η θέση της κατάταξης πίσω από τις Opel, VW και Toyota. Αμέσως μετά ακολούθησε και συγκεκριμένα στην 21η θέση της σχετικής κατάταξης η μάρκα Lancia, με αύξηση πωλήσεων το 2012 σε σχέση με το 2011 της τάξεως του 271,2%! Οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν τις 787 από τις 212. Η τρίτη μάρκα με θετικό πρόσημο ήταν η SsangYong, με αύξηση 475% (!), αφού από 4 πωλήσεις το 2011 η εισαγωγική εταιρεία διέθεσε συνολικά 23 μοντέλα την περυσινή χρονιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To C3 εκτόξευσε τις πωλήσεις της Citroen στην Ελλάδα

Στην αντίπερα… όχθη, η εταιρεία με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία πτώση ήταν η μάρκα Subaru, η οποία είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν κατά -87,9% (41 πωλήσεις αντί για 339 το 2011). Σε αυτήν την πτώση συνέβαλαν τα προβλήματα με την εισαγωγική εταιρεία αλλά και η παύση της συνεργασίας της με τη «μαμά» Subaru, που ανακοίνωσε ότι σταματά – προσωρινά και μέχρι να βρεθεί νέος εισαγωγέας – τις πωλήσεις στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πεντάθυρο Lancia Ypsilon έδωσε δυναμική στη μάρκα

Η SsangYong είχε αύξηση της τάξεως του 485% αλλά μόλις 23 ταξινομήσεις

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης