Την τελευταία πενταετία, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν 23 φορές σε παγκόσμιο επίπεδο, με το 37% των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων της νοτιοανατολικής Ασίας να εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο αγοράς ενός EV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προκειμένου να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση και να ευαισθητοποιήσει το κοινό, η Nissan ξεκίνησε μία πρωτοποριακή εκπαιδευτική σειρά για τα ηλεκτρικά οχήματα, τη λειτουργία τους και τα οφέλη.

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης της εταιρείας χωρίζεται σε τέσσερα μέρη. Καλύπτει τη φόρτιση, την εμβέλεια, την οδήγηση και την ιδιοκτησία ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος, αντιμετωπίζοντας έτσι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα, αλλά και τους μύθους σε σχέση με τη συγκεκριμένη θεματολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Tim Jarvis, Αυστραλός εξερευνητής και περιβαλλοντικός επιστήμονας, και η Naya Ehrlich-Adam, ιδιοκτήτρια της βιώσιμης επιχείρησης τροφίμων Broccoli Revolution στην Μπανγκόκ, συνεργάζονται για να συζητήσουν ερωτήματα σχετικά με τα EVs, βασιζόμενοι στις προσωπικές τους εμπειρίες και προτιμήσεις.

«Σε όλη την περιοχή, ακούμε συνεχώς ότι οι άνθρωποι αγαπούν την ιδέα των EV, αλλά πολλοί δεν καταλαβαίνουν πλήρως πώς τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να ταιριάξουν στον τρόπο ζωής τους. Με το νέο πρόγραμμα θέλουμε να συμβάλουμε στην ευαισθητοποίηση του κοινού και να μοιραστούμε μαζί με τους καταναλωτές τη γνώση μας στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας, μέσα από τις αφηγήσεις ανθρώπων που βιώνουν από πρώτο χέρι τη συγκεκριμένη τεχνολογία» δήλωσε ο Yutaka Sanada, αντιπρόεδρος της Nissan για την Ασία και την Ωκεανία.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης