Επιμέλεια:Περικλής Χαλάτσης

Τεχνολογικά πιο προηγμένο από ποτέ είναι το νέο compact μοντέλο της SKODA AUTO, στην τέταρτη γενιά του. Και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο.Μάλιστα  στις δοκιμές ασφάλειας του Euro NCAP η νέα SKODA FABIA αναδείχθηκε ως  ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία της και εξασφάλισε με ευκολία τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές ασφάλειας του Euro NCAP.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα SKODA FABIA συγκέντρωσε το 78% των μέγιστων διαθέσιμων βαθμών στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού.Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group και θεωρείται οτι είναι πλέον ένα από τα πλέον ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.Σημείωσε βαθμολογία 85% και 81% στην προστασία και ασφάλεια των ενηλίκων και των παιδιών επιβατών αντίστοιχα, που συγκαταλέγονται στις κορυφαίες επιδόσεις που έχουν σημειωθεί.

Οι επιδόσεις για την προστασία πεζών και τα συστήματα υποβοήθησης, ήταν 70% και 71%, αντίστοιχα, επίσης από τις υψηλότερες. Το συνολικό αποτέλεσμα της νέας FABIA συνεχίζει την παράδοση που έχει δημιουργήσει η SKODA την τελευταία 15ετία, με κορυφαίες αξιολογήσεις των μοντέλων της, ακόμη και με τα πιο αυστηρά κριτήρια, που εισήχθησαν το 2020. Κάθε νέο μοντέλο της SKODA από το 2008 και μετά, έχει λάβει την κορυφαία βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP.

Πλούσιος εξοπλισμός 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα SKODA FABIA εξοπλίζεται με έως και εννέα αερόσακους, ανάμεσά τους και αερόσακος γονάτου οδηγού, ενώ οι πίσω πλευρικοί αερόσακοι είναι διαθέσιμοι για πρώτη φορά στο μοντέλο. Υπάρχουν υποδοχές ISOFIX και Top Tether, για ασφαλή τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων. Αυτά τοποθετούνται στα εξωτερικά πίσω καθίσματα ως βασικός εξοπλισμός, προαιρετικά για το κάθισμα του συνοδηγού. 

Με σχεδόν το 80% των εξαρτημάτων από χάλυβα υψηλής αντοχής, η πλατφόρμα MQB-A0 όχι μόνο παρέχει στη FABIA μία βάση υψηλής αντοχής στη στρέψη, αλλά υποστηρίζει επίσης την υλοποίηση για πρώτη φορά στο μοντέλο, επτά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης. Αυτά  περιλαμβάνουν το Travel Assist, το οποίο ενσωματώνει Adaptive Cruise Control (ACC), Integrated Lane Keeping Assist και Traffic Sign Recognition και παρέχει αυτόματη υποστήριξη διαμήκους και πλευρικής καθοδήγησης. 

Για μεγαλύτερη προστασία των πεζών και των δικυκλιστών η νέα Fabia έχει το Lane Change Assist (Side Assist) και το Front Assist ενώ για ακόμη πιο εύκολο παρκάρισμα στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, υποβοήθησης ελιγμών και κάμερα οπισθοπορείας.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης