Το νέο supermini της Nissan αναμένεται να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της ιαπωνικής φίρμας, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά και σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο Micra διακρίνεται εκτός όλων των άλλων για το πακέτο εξατομίκευσης, προσφέροντας τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές να διαμορφώσουν το εξωτερικό αμάξωμα και την καμπίνα σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις τους. Προκειμένου να αναδείξει την ξεχωριστή προσωπικότητα του αυτοκινήτου, η ιαπωνική εταιρεία πραγματοποίησε κάτι μοναδικό στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έδωσε την ευκαιρία στους χρήστες και πελάτες να ανακαλύψουν το νέο Micra σε live μετάδοση από το εργοστάσιο στο Flins της Γαλλίας, όπου κατασκευάζεται. Σύμφωνα με το σενάριο, οι φίλοι της  Nissan μπήκαν στη θέση του οδηγού, εξατομικεύοντας το μοντέλο επιλέγοντας μεταξύ 125 διαφορετικών παραλλαγών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν τρεις απευθείας μεταδόσεις, με περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο χρήστες του Facebook από όλη την Ευρώπη να παρακολουθούν τη διαδικασία. Συγκεντρώνοντας 15.000 ψήφους και πολλές αντιδράσεις, κατέληξαν στη δημιουργία του τέλειου αυτοκινήτου: ένα Echo Grey Micra, με πακέτα εξωτερικής και εσωτερικής εξατομίκευσης Energy Orange. 

Οι τηλεπαρουσιαστές Mike Brewer and Edd China, γνωστοί από την παρουσίαση της δημοφιλούς αυτοκινητικής εκπομπής «Wheeler Dealers»,  συμμετείχαν στις ζωντανές μεταδόσεις, επικοινωνώντας με τους θεατές ενόσω αυτοί ψήφιζαν.

Αξίζει να σημειώσουμε πως, το νέο Micra θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας, τον Απρίλιο.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης