Ήταν θέμα χρόνου να το δούμε στους δρόμους έστω και καμουφλαρισμένο. Το compact crossover της γερμανικής φίρμας εθεάθη στο πλαίσιο των δοκιμών εξέλιξης και πλέον μετρά αντίστροφα ο χρόνος για την παγκόσμια πρεμιέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως προκύπτει από τις φωτογραφίες, η καινούργια GLA θυμίζει έντονα την A-Class, ειδικά στο εμπρός τμήμα. Το αμάξωμα ωστόσο, είναι αρκετά υπερυψωμένο σε σχέση με το hatchback και τα φτερά πιο τονισμένα.

Πατάει στην ίδια πλατφόρμα με την Α-Class έχοντας όμως αυξημένες διαστάσεις, γεγονός που επηρεάζει και τους εσωτερικούς χώρους. Το πρωτοποριακό σύστημα MBUX με τα δύο ψηφιακά πάνελ υψηλής ανάλυσης, το μέγεθος των οποίων φτάνει τις 20,1 ίντσες, είναι βέβαιο πως θα το δούμε στον εξοπλισμό, με την αισθητική της καμπίνας να ακολουθεί το ίδιο, υπέροχο μοτίβο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη φαρέτρα της GLA περιλαμβάνονται όλα τα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού που είδαμε στη Α, όπως και τα μηχανικά σύνολα. Στη βάση της γκάμας θα είναι εκτός απροόπτου ο 1.5 turbodiesel και ο νέος 1.3 turbo που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Renault. Φυσικά, δεν θα λείπει ο δίλιτρος των 224 ίππων, καθώς και οι ισχυρότερες εκδόσεις GLA 35 4MATIC των 300 ίππων και GLA 45 4MATIC με τους 400 ίππους.

Το ντεμπούτο του αυτοκινήτου αναμένεται στα τέλη του έτους, με την εμπορική πορεία στην αγορά να ξεκινά αμέσως μετά.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης