Ο οίκος RM Sotheby’s ανακοίνωσε ότι η δημοπρασία της τελευταίας μονάδας της νέας γενιάς της Porsche 911 Speedster που βγήκε από το εργοστάσιο του Zuffenhausen στη Στουτγκάρδη ολοκληρώθηκε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Οnline Only του οίκου και το αυτοκίνητο κατέληξε σε έναν συλλέκτη έναντι του ποσού των 550.000 δολαρίων. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν από την Porsche Β. Αμερικής στον οργανισμό United Way Worldwide’s COVID-19.

Μαζί με το συλλεκτικό όχημα, ο ιδιοκτήτης θα λάβει ένα ρολόι χειρός «911 Speedster Heritage Design Chronograp» και δώρο το ταξίδι και την ξενάγηση στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Γερμανία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το υπέροχο sportcar παρήχθη τον περασμένο Δεκέμβριο και είναι το τελευταίο από τα 1.948 αντίτυπα που βγήκαν συνολικά από το εργοστάσιο.

Θυμίζουμε ότι η 911 Speedster τροφοδοτείται από τον boxer 4.0  λίτρων κινητήρα 500 ίππων στις 9.000 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. H παροχή για τον ανεφοδιασμό καυσίμου έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του καπό, όπως ακριβώς στα παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων βρίσκεται το παραδοσιακό κάλυμμα από ανθρακονήματα.

Από carbon είναι και η βάση των καθισμάτων, με τις επιφάνειες στο εσωτερικό να καλύπτονται από δέρμα υψηλής ποιότητας. Από τον εξοπλισμό λείπουν βασικά αξεσουάρ, όπως το σύστημα πολυμέσων και το ηχοσύστημα, ενώ η παραδοσιακή υφασμάτινη οροφή έχει αντικατασταθεί από αφαιρούμενο κάλυμμα.

Η 911 Speedster κατασκευάστηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 70 χρόνια από τη δημιουργία του αρχικού σπορ μοντέλου της φίρμας. Εξελίχθηκε από το Porsche Motorsport Centre. Βασίζεται στην 911 Carrera 4 Cabriolet, υιοθετώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από την αυθεντική 356 Speedster του 1948. Επίσης αρκετά τμήματα του αμαξώματος είναι από ανθρακονήματα, με την εξάτμιση τιτανίου να προέρχεται από την GT3 RS.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης