Το 2012 δεν ήταν η καλύτερη χρονιά για την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων στην Ιταλία. Η πτώση άγγιξε το 20% περίπου, αλλά πολύ μεγαλύτερη ήταν για πολυτελείς μάρκες, όπως η Ferrari και η Maserati.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Ferrari είδε τα ποσοστά της να μειώνονται κατά 56%, ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις της Maserati έπεσαν σε ποσοστό 72% (σε σχέση πάντα με το 2011). Στην αντίπερα… όχθη, η Lamborghini είδε τις ταξινομήσεις να μειώνονται μόλις κατά 16,6%, ποσοστό που δείχνει ότι οι οπαδοί της μάρκας δεν έδειξαν να… μασούν από την κρίση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo «φωτογράφισε» ως το μεγαλύτερο πρόβλημα την οικονομική κρίση αλλά και το εχθρικό περιβάλλον για τα αγαθά πολυτελείας. Να σημειώσουμε, επίσης, ότι οι πωλήσεις στην Ιταλία είχαν να βρεθούν τόσο χαμηλά από το… 1979.  

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης