Ακολουθώντας το παράδειγμα του μεγαλύτερου Focus, η «μπλε οβάλ» φίρμα σχεδιάζει την αντίστοιχη έκδοση του Fiesta με τα διακριτικά RS και ένα κινητήρα που βάζει «φωτιά» στην κατηγορία των supermini.

 Το νέο Fiesta RS αποτελεί την απάντηση της Ford στα Audi S1 και VW Polo R, έχοντας αρκετές αισθητικές διαφοροποιήσεις από το ST, χαμηλωμένο αμάξωμα, νέες αναρτήσεις, σύστημα πέδησης και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το ενδεχόμενο να εξοπλιστεί με σύστημα τετρακίνησης δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες, αν και τίποτα δεν αποκλείεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει αναλάβει το τμήμα Ford Performance, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον «καυτό» μικρό. Κάτω από το καπό αναμένεται να τοποθετηθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του turbo 1.600άρη κινητήρα, με την απόδοση να κυμαίνεται μεταξύ 220-230 ίππων.

Η κίνηση θα μεταφέρεται μέσω ενός ειδικά τροποποιημένου μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Το ισχυρότερο Fiesta παραγωγής αναμένεται να είναι έτοιμο στα τέλη του 2016.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης