Πίσω από το τιμόνι του νέου sportcar της ιαπωνικής φίρμας βρέθηκε ένας από τους σπουδαιότερους οδηγούς αγώνων της σύγχρονης εποχής, ο Fernando Alonso.

Ο Ισπανός οδήγησε το Supra στην πίστα Fuji International Speedway και μοιράστηκε μαζί μας τις εντυπώσεις του από το αυτοκίνητο. Μιλά για την αίσθηση που του δίνει, τη δύναμη του κινητήρα και τη συμπεριφορά σε καταστάσεις πίεσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον βλέπουμε σε onboard πλάνα, φρενάροντας τόσο με το δεξί όσο και με το αριστερό πόδι και πιέζοντας στο όριο το πισωκίνητο όχημα.

Θυμίζουμε ότι το sportcar αναπτύχθηκε από το αγωνιστικό τμήμα Toyota Gazoo Racing, γι’ αυτό και η επίσημη ονομασία είναι GR Supra. Πατάει στο ίδιο πάτωμα με την BMW Ζ4, το βάρος ξεπερνά τα 1.540 κιλά και η κατανομή μεταξύ των δύο αξόνων είναι στο 50:50.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τροφοδοτείται από τον εξακύλινδρο 3.0 twin-scroll turbo απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του paddles στο τιμόνι, σύστημα launch control για καλύτερες επιταχύνσεις και τα προγράμματα Normal και Sport. Για τα 0-100 απαιτούνται μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης