Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το ιαπωνικό μικρό SUV απέκτησε νέα GR Sport έκδοση που έρχεται να προσφέρει έναν πιο περιπετειώδη τόνο, φέρνοντας εκτός από σχεδιαστικές, και ουσιώδεις αλλαγές σε αμάξωμα και ανάρτηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πιο σπορτίφ μέχρι τώρα εκδοχή του Yaris Cross είναι γεγονός και συστήνεται αρχικά στην αγορά της Ιαπωνίας, όμως δεν είναι απίθανο να το δούμε και στα δικά μας λημέρια. Εμφανισιακά η νέα έκδοση έρχεται με διχτυωτή γρίλια που ξεχωρίζει αλλά και κόκκινες δαγκάνες φρένων που εντείνουν το σπορ στοιχείο του συνόλου.

Παράλληλα στο εσωτερικό το τριάκτινο τιμόνι έχει το λογότυπο GR πάνω του ενώ και τα καθίσματα παρέχουν καλύτερη στήριξη την ώρα που είναι φτιαγμένα από συνθετικό δέρμα. Το παρών δίνουν επίσης πεντάλ αλουμινίου, δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων αλλά και νέο γκρι μεταλλικό χρώμα στο ταμπλό.

Στα της οδήγησης τώρα, η GR Sport έκδοση έρχεται με αναθεωρημένη ανάρτηση που μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 10 εκ. ενώ και το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης έχει ακόμα πιο άμεση απόκριση. Ακόμη, έχει ενισχυθεί και το δάπεδο αυξάνοντας σε μεγάλο ποσοστό την στρεπτική ακαμψία. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο διατίθεται αρχικά με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. και απόδοση 120 ίππων, όσο και με το ίδια χωρητικότητας και απόδοσης υβριδικό μοτέρ (νούμερα που αφορούν την ιαπωνική αγορά). Στην Ευρώπη η πρώτη έκδοση έρχεται με 125 ίππους και η δεύτερη με 116, ενώ το σύνολο διατίθεται αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης