Σηματοδοτώντας τη νέα της εποχή, η γερμανική φίρμα προχωρά σε δραστικές αλλαγές όσον αφορά στα σήματά της. Η αρχή έγινε με το βασικό brand της μάρκας και συνεχίζεται με το λογότυπο των σπορ μοντέλων της γκάμας της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αυτοκίνητα της σειράς R θα φέρουν από εδώ και στο εξής ένα διαφορετικό logo, το οποίο εκφράζει το μοντέρνο, το δυναμικό και το ξεχωριστό. Το όχημα που θα λανσάρει το καινούργιο λογότυπο είναι το VW Atlas Cross Sport R-Line, που αναμένεται στην αγορά των ΗΠΑ τις επόμενες ημέρες.

Το νέο σήμα αποτελεί δημιουργία του Volkswagen Design Center, με την ομάδα του Klaus Bischoff να υπογράφει τον σχεδιασμό του. Χαρακτηρίζεται για τις κομψές γραμμές, το καθαρό πλάτος της γραμμής και την οριζόντια διάταξη με τις δυναμικές καμπύλες. Η διαγώνιος γραμμή χρησιμεύει ως έντονη αντίθεση, υπογραμμίζοντας έτσι τη συνολική προοδευτικότητα της μάρκας. Σε σχέση με το προηγούμενο είναι πιο φαρδύ και κατάλληλο για χρήση σε ψηφιακά μέσα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης