Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν μία εταιρεία όπως η Toyota έχει τόσο cool πρόεδρο, πώς να μην φτιάχνει και τόσο cool αυτοκίνητα; Ο Akio Toyoda λοιπόν τον οποίο φωνάζουν χαϊδευτικά Morizo, όταν οδήγησε για πρώτη φορά τη νέα Corolla GR έμεινε εντυπωσιασμένος και πρότεινε μερικές μικρές αλλαγές που θα έκαναν το αυτοκίνητο ακριβώς στα μέτρα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί πήραν στις μετρητοίς τα λόγια του και έκαναν ακριβώς αυτές τις αλλαγές φέρνοντας στη ζωή την έκδοση Morizo, η οποία έχει ό,τι χρειάζεται ο Toyoda, συν παραπάνω ροπή αλλά και λιγότερο βάρος.

Το «απλό» μοντέλο διαθέτει τον 1.600άρη turbo κινητήρα απόδοσης 304 ίππων και 370 Nm ροπής, ενώ η ειδική αυτή έκδοση έχει αυξημένη ροπή κατά 30 Nm την ώρα που έχει χάσει 45 κιλά συγκριτικά με την Circuit Edition. Αυτό επετεύχθη αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα, τα ηχεία, ενώ προστέθηκε οροφή από ανρακόνημα αλλά και σφυρήλατοι τροχοί 18 ιντσών.

Η παρουσία ενός πιο κοντού 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου βελτιώνει αισθητά την επιτάχυνση ενώ ο συνδυασμός νέων φρένων και νέου συστήματος ανάρτηση, κάνουν το μοντέλο έτοιμο για την πόστα. Φυσικά για καλύτερη ανταπόκριση στις πιέσεις της πίστας ενισχύθηκε και η ακαμψία του μοντέλου ενώ μικρές σπορτίφ αλλαγές (οπτικές) συναντάμε και στο εσωτερικό. Πιο συγκεκριμένα συναντάμε περισσότερες κόκκινες ραφές, νέο κάλυμμα τιμονιού αλλά και νέες επενδύσεις από Brin Naub υλικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λεπτομέρειες τιμολόγησης καθώς και ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα προσφερθούν σε κάθε αγορά θα ανακοινωθούν αργότερα φέτος.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης