Την ερχόμενη Κυριακή 7 Φεβρουαρίου θα διεξαχθεί ο τελικός του NFL, ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα της χρονιάς, με τεράστια απήχηση σε όλο τον κόσμο.

Ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου είναι παραδοσιακά πρώτος σε τηλεθέαση στις ΗΠΑ, με περισσότερους από 100 εκατομμύρια ανθρώπους να τον παρακολουθούν στους τηλεοπτικούς δέκτες. Οι εταιρείες και τα τμήματα μάρκετινγκ περιμένουν με ανυπομονησία κάθε έτος το Super Bowl, δημιουργώντας τα πιο ευφάνταστα τηλεοπτικά σποτ. Απολύτως λογικό, καθώς για κάθε λεπτό διαφήμισης πληρώνουν σχεδόν 10 εκατ. δολάρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον εφετινό αγώνα, η Audi ετοίμασε ένα κλιπ με πρωταγωνιστή έναν συνταξιοδοτημένο αστροναύτη και το R8. Το σενάριο θέλει το πρώην μέλος της NASA να βρίσκεται σε κατάθλιψη και να μην ενδιαφέρεται για τίποτα. Όταν όμως κάθεται πίσω από το τιμόνι του γερμανικού supercar, όλα αλλάζουν.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης