Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ferrari γιορτάζει τα 30 χρόνια της στην Κίνα. Σε τρεις δεκαετίες, η ιταλική μάρκα επεκτάθηκε σε 21 αντιπροσώπους σε όλη τη χώρα, με την αρχή να είχε γίνει στο Πεκίνο το 1992. Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για τον σωστό εορτασμό; Ένα μοναδικό μοντέλο φυσικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοναδική Ferrari Roma σχεδιάστηκε από το Tailor Made, το πρόγραμμα προσαρμογής και εξατομίκευσης της αυτοκινητοβιομηχανίας, σε συνεργασία με τον εξέχοντα Κινέζο σχεδιαστή Jiang Qionger, αντλώντας έμπνευση από την παραδοσιακή κινεζική αισθητική και δεξιοτεχνία.

Η μοναδική στο είδος της Ferrari Roma διαθέτει χρώματα που τραβούν την προσοχή και δημιουργούν το στοιχείο της αντίθεσης, όπως τα Sanusilver Matte και Rosso Magma Glossy. Παράλληλα, οι ρίγες που εκτείνονται κατά μήκος του σώματος και στο εσωτερικό είναι εμπνευσμένες από χαρακτηριστικά στοιχεία των κλασικών επίπλων της δυναστείας Μινγκ.

Εκτός όμως από αυτά, το μοντέλο διαθέτει ανθρακονημάτινα μαρσπιέ, μία θήκη για το κλειδί της η οποία είναι κατασκευασμένη με μια αρχαία κινεζική τεχνική (γνωστή για το μοναδικό της φινίρισμα), ενώ φέρει και μία χρυσή ταμπέλα που αναγράφει στην κινεζική γλώσσα τον αριθμό 30. Στην αρχαία κινεζική κουλτούρα, ο χρυσός συμβόλιζε τον πλούτο και την καλή τύχη, ενώ ο νεφρίτης υποδηλώνει αγνότητα και ευγένεια. Και τα δύο είναι συνώνυμα με τις καλές ευχές και την ευλάβεια, και τα δύο συναντώνται στην Roma.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εάν όλα τα παραπάνω δεν σας εντυπωσίασαν, να συνεχίσουμε αναφέροντας πως το μοντέλο διαθέτει ένα σετ τεσσάρων αρωμάτων ένα για κάθε εποχή, ένα σετ εργαλείων τσαγιού, ένα κουτί πούρων από έβενο, ένα τασάκι πούρων από μελάνι, ένα σετ τσαγιού και αλλά αντικείμενα που αφορούν την κινεζική κουλτούρα όπως κασμίρι και κουβέρτες. Αυτά τα αντικείμενα αποθηκεύονται διακριτικά μέσα στο αυτοκίνητο, στο ντουλαπάκι, το υποβραχιόνιο και το πορτμπαγκάζ.  
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης