Η πολιτική της διάσημης ιταλικής φίρμας σχετικά με την εικόνα του brand name της είναι γνωστή εδώ και χρόνια. Παρακολουθεί στενά πως οι πελάτες της χρησιμοποιούν το λογότυπό της και αν κρίνει ότι κάποιος αμαυρώνει τη φήμη της, ενεργεί άμεσα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό με τον σχεδιαστή μόδας, Philippe Plein. Ο συγκεκριμένος κύριος έχει στην κατοχή του τέσσερα μοντέλα της Ferrari και είναι ιδιαίτερα ενεργός στα social media.

Πριν λίγες μέρες, χρησιμοποίησε την 812 Superfast για να προωθήσει τη μάρκα των υποδημάτων του. Έβαλε τα παπούτσια πάνω στο αυτοκίνητο, πήρε δύο ημίγυμνα μοντέλα, τοποθέτησε δίπλα μία Rolls-Royce Phantom και μία Lamborghini Urus, έβγαλε φωτογραφίες και στη συνέχεια τις ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

H Ferrari κατάλαβε τι προσπάθησε να κάνει ο σχεδιαστής και του ζήτησε να μην χρησιμοποιεί το λογότυπό της, προκειμένου να προωθήσει άλλες μάρκες και προϊόντα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον δικηγόρο της εταιρείας, χρησιμοποιώντας το εμπορικό σήμα της Ferrari δίνει υπεραξία στα δικά του προϊόντα, προκαλεί σύγχυση μεταξύ αυτών των παπουτσιών και των συνεργασιών που έχει η Ferrari με αθλητικές φίρμες και προωθεί έναν τρόπο ζωής τελείως διαφορετικό με την εικόνα της φίρμας.

Έτσι, του ζήτησε να αφαιρέσει από το προφίλ του στα social media οποιαδήποτε φωτογραφία και video που περιλαμβάνει μοντέλο της. Ο Philippe Plein αρνήθηκε να το πράξει και μάλιστα μήνυσε την ιταλική εταιρία για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.

Η Ferrari τον προειδοποίησε εκ νέου και αν δεν συμμορφωθεί θα καταθέσει αγωγή εναντίον του.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης