Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η νέα γενιά του μικρομεσαίου hatchback τις κορεατικής φίρμας πέρασε την πόρτα του εργοστασίου και είναι έτοιμη να λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο i30 σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Γηραιά Ήπειρο, με βάση τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών. Η εμπορική του πορεία αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο, με την κατασκευή του να γίνεται στις εγκαταστάσεις της Hyundai Motor στην Τσεχία. Τα πρώτα αυτοκίνητα έχουν ήδη βγει από τη μονάδα παραγωγής του Nosovice, με την εταιρεία να δίνει στη δημοσιότητα ένα video από τη διαδικασία κατασκευής και συναρμολόγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε πως, το νέο πεντάθυρο μοντέλο έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία σε σχέση με τον προκάτοχό του, είναι μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο και ποιοτικό. Η Hyundai ισχυρίζεται ότι το εσωτερικό είναι κορυφαίο για την κατηγορία. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής 8 ιντσών –προαιρετική – του συστήματος πολυμέσων. Υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, παρέχει επαγωγική φόρτιση στα smartphone και έχει απεριόριστες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Η βασική έκδοση περιλαμβάνει οθόνη αφής LCD 5 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, προηγμένο ηχοσύστημα με λειτουργίες Bluetooth και My Music, σύστημα πλοήγησης  TomTom Live και πολλά ακόμα. Πλήρες είναι και το πακέτο ασφάλειας, με τους κορεάτες να έχουν τοποθετήσει στο νέο i30 ενεργό cruise control, σύστημα ειδοποίησης τυφλής γωνίας, σύστημα ειδοποίησης διασταυρώσεων, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού, σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, αυτόματη μεγάλα σκάλα φώτων, ακόμα και αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος.

Οι κινητήρες είναι κομμένοι και ραμμένοι για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς. Στη βάση της γκάμας είναι ο τρικύλινδρος 1.0 T-GDi turbo των 120 ίππων και 170 Nm ροπής, με τον 1.4 T-GDI απόδοσης 140 ίππων και 242 Nm ροπής να ακολουθεί. Επίσης, στους βενζίνης υπάρχει και ο ατμοσφαιρικός 1.4 MPI των 100 ίππων αλλά ελάχιστοι θα ενδιαφερθούν για αυτό το σύνολο.

Στους diesel συναντάμε ένα μοτέρ χωρητικότητας 1.600 κ.εκ. σε τρεις εκδόσεις ισχύος (95, 110 και 136 ίππους με 280, 280 και 300 Nm ροπής, αντίστοιχα). Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT7. Την επόμενη χρονιά θα προστεθεί η κορυφαία έκδοση N με τον δίλιτρο turbo κινητήρα των 260 ίππων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης