Στις αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις που διαθέτει στην Κραϊόβα της Ρουμανίας κατασκευάζεται το νέο compact crossover της αμερικανικής φίρμας, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του έτους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η παραγωγή του Puma ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Ρουμανίας, με τα στελέχη της εταιρείας και τους εργαζομένους να διοργανώνουν μία μικρή εκδήλωση για να το γιορτάσουν. Προκειμένου να υποστηρίξει την παραγωγή του μοντέλου, η Ford επένδυσε 200 εκατομμύρια ευρώ και προσέλαβε επιπλέον 1.700 άτομα, εκτοξεύοντας τον αριθμό των εργαζομένων στη συγκεκριμένη μονάδα στις 6.000.

Το Puma είναι το πρώτο υβριδικό όχημα που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Κραϊόβα. Τοποθετείται ανάμεσα στα EcoSport και Kuga και διακρίνεται για την εντυπωσιακή και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του, το ασυμβίβαστο στυλ και τον σπορτίφ χαρακτήρα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέτει ευρύχωρη καμπίνα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ευπροσάρμοστο χώρο αποσκευών με μέγιστη χωρητικότητα  456 λίτρων, προηγμένες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και πλούσιο εξοπλισμό.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 Ecoboost. Το μοτέρ φέρει σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 volt αποδίδοντας 125 και 155 ίππους. Η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας στην μπαταρία, περιορίζοντας την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag), βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η έκδοση με τους 125 ίππους καίει περίπου 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 124 γρ./χλμ. CO2, ενώ η έκδοση με τους 155 ίππους εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,6 λτ. και εκπομπές 127 γρ./χλμ.

Αργότερα, θα προστεθούν επιπλέον εκδόσεις του Ecoboost και του EcoBlue diesel. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης